סבתא של חברה שלי נפטרה והיא עצובה ומבואסת , היא לא יוצאת לא כלום אפילו לא מתחברת במסנג'ר...
איך אפשר להיות איתה ? לעזור לה להרגיש יותר טוב ולהתמודד עם זה ??
תבואי אלייה
תיהי איתה
תתמכי בה
תקשיבי לה
תחבקי אותה
תיהי לצידה
פשוט תיהי איתה!!!
מאמי תכתבי לה מכתב
תבואי אלייה תחבקי אותה
תגידי לה שאת אוהבת אותה
ותמיד שם בשבילה
שצריך לדעת להמשיך הלאה בחיים
למרות כל הכאב...
זה מתאים לפורום מה שבראש העברתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לבוא אליה ...אני לא הייתי אצלה אף פעם ... למרות שאנחנו חברות דיי טובות... אממ בואו נגיד שחצי ממה שאמרתם לי יהיה לי מוזר לעשות לה כי אף פעם לא עשיתי לה את זה... וזה יהיה דיי מביך ? באותו רגע או מוזר לא יודעת.. אבל אני יגיד לה מה שנאפי אמרה .. תודה..
מאמי
תמיד יש פעם ראשונה
ולדעתי זה יהיה הכי פחות מביך
כי היא זקוקה לחיבוק,לתמיכה,מישהו מהצד שישקשיב לה
היא אפילו לא תחשוב שזה מביך
תנסי
אם לא תנסי לא תדעי
כי ברגעים האלה
תמיכה מחברות זה הדבר הכי חשוב!
מאמי למה שלא תלכי אלייה?
תמיד יש פעם ראשונה
ואני בטוחה שבמצב הזה היא באמת
צריכה אותך שם איתה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ללכת אליה בלי לשאול אותה ? ככה ? אני מתביישת מאמא שלה שלא ראיתי אותה אף פעם וזה ובדיוק בזמן הזה לבוא לביקור אני מפחדת אבל ינסה לראות מה קורה אולי אני כן ילך אליה
מאמי אם היא חברה טובה שלך..
תתגברי על האי נעימות שלך ותלכי אליה
תהיי איתה..
החברות נמדדת בשעת צרה
היא ממש לא תרגיש לא נעים בזה שבאת והיא דווקא מאוד תשמח
היא זקוקה עכשיו לעידוד הזה ולתמיכה
זה חשוב
היא חברה שלך והיא צריכה אותך.. תעזבי רגע את זה שאת מתביישת ותלכי אליה
היא תרגיש יותר טוב לדעת שיש לידה מישהו שתומך...
אם לא נעים לך להיכנס, תבקשי מאיזה מישהו (אני מאמין
שהם יושבים בחוץ או שלפחות יש תזוזה של אנשים
כי זו שבעה הרי.) שייקרא לה...
ואז פשוט תחבקי אותה.
תאמיני לי שחיבוק בזמנים האלו עושה הרבה וטוב על הלב.
כמובן שאת יכולה גם להביא לה קצת ממתקים, דברים
טעימים כאלו שעושים מתוק מבפנים.
אולי גם מכתב, כמו שכבר אמרו פה.
ופשוט תראי לה שאת שם.
תראי לה שאת לצידה, לא משנה מה.
את האמת?
אין מה לשות
זה ימשיך להעציב אותה
פשוט תנסי לעודד אותה..בכל דרך שאת יודעת שמצחיק אותה בד"כ..חבקי אותה..חיבוק זה חשוב..הכי חשוב.
שאלתי אותה אם היא רוצה שאני יבוא להיות איתה היא אמרה לא :\
QUOTE (ddino1 @ 05/08/2007) שאלתי אותה אם היא רוצה שאני יבוא להיות איתה היא אמרה לא :\
אוי..:|
טוב מאמי תני לה את הזמן שלה להירגע
להבין מה באמת קורה
להיכנס למציאות
כי כרגע קשה לה להבין מה קרה מסביב
קשה לה להבין את המוות
פשוט תזיכרי לה כמה שאת אוהבת אותה
ותגידי לה שאת תמיד פה בשבילה כל הזמן שרק תירצה!
עם רגינה
מאמי תביני אותה היא עוד בשוק היא לא מבינה בכלל מה קרה
היא לא עיכלה את זה בכלל
אני שסבתא שלי נפטרה ובאו לנחם אותי חברות וזה...בכלל לא הבנתי מה קורה סביבי לא הבנתי מה כולם באים..כאילו ברור שידעתי שסבתא שלי נפטרה..אבל כאילו..לא יודעת איך להסביר את זה..לא הבנתי מה קרה שם לא רציתי לקבל את זה..היא בטח עוברת את זה גם עכשיו...תני לה זמן ואת השקט שלה..היא תתמודד עם זה...אין לה ברירה אחרת.
אני יודעת זה כל כך ברור אני מבינה אותה לא נפגעתי ובכלל אני לא שופטת אותה במצב כזה !!
יהיה טוב...
תודה לכם .....