QUOTE (ddino1 @ 05/08/2007) אני יודעת זה כל כך ברור אני מבינה אותה לא נפגעתי ובכלל אני לא שופטת אותה במצב כזה !!
יהיה טוב...
תודה לכם .....
יהיה טוב...
כל הכבוד לך על הרצון לעזור לה ועל ההבנה
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

