קמתי בבוקר בעצבים מטורפים..מתה מחום..ומשפצים מתחת לבית שלי על הבוקר כמה רעעעששששששששש של הקדיחות והראש שלי מתפוצץץ!!
אח"כ...תגידו מזל טוובבבבבבבבבבבבבבב חחח
פעם ראשונה יצאתי מהביתתתת...לקנות דברים לבצפר.!!
הייתי צולעת רצח ומה זה כאבבב אבל בקטנהה.
ראיתי את זה שאני בקשר איתו..בעבודה שלוו..איזה חמודד חח איך הוא שמח לראות אותיי..
ואתמול הבאתי לו מכתב שכתבתי לו כולו קפץ עליי חח..
קניתי תיק מה זה חמוד בצבע תכלת של סקצ'רס..אינלי איפה לצלם
ומחברות..הכל של פו הדובבבבב חח איזה יפהה..גם יומן של פו הדוב..עוד אני עולה ליב'..חח
ואי איך אני מפחדתת..!!
וקנו לי סופסוף מאוורר..! בגלל המזגן הדפוק שליי חחח
וקניתי מלא חולצות בצפר..שזה הכי מעפן חחח..
קיצ''..היה לי כיףף היוםם.!!
ואני לא אראה אותו שבועעעעעעעע:'( גם לא נוכל לדבררר...
תתחדשיייייייייי מאמייי
תהני מזה הכי בעולם מגיע לך
אני ממש שמחה בשבילך
ואל תתבאסי את תיראי אותו בקרוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עדידי?
כן שיפוצים זה מעצבן רצח!
וטוב שקנית מאורר!..תתחדשי 🙄
כל הכבוד שיצאת קצת
אחרי הורדת הגבס
כי לשבת כל-כך הרבה זן בבית
זה קשה
אני מבינה ת'הרגשה..
תתחדשי על כל הציוד לבית-ספר
על התיק
החולצות!
ולגבי זה שלא תראי אותו שבוע
מקווה שהכול יעבור מהר
ושוב תראי אותו,
הגעגועים י ציפו אה?..
הכול יהיה בסדר
אוהבת 3>
וואי תתחדשי על הכלל..
ובקשר לחבר תחכי אל תידאגי עוד תיראי אותו =))
תתחדשי מאמייייי
אל תתבאסי את תראי אותו
תחדשי😊
הכי כיף לקנות דברים לביצפר שהכל חדש
מין תקופה חדשה כזה XD
השבוע יעבור בטיל אני מבטייחה
ואוו אני קוראת את זה ואני לא מאמינה שזה נגמר..שאני לא אצטרך עוד לקנות ציוד לבית ספר..שבחודש שכולכם תלכו לבית ספר אני אתגייססס..{עד מתי ספטמבר 07 חעחחעחע=\צעיררההה שכמותייי}..כמה געגועים יאללה...
תנצלי את זה..הזמן הזה לא יחזוררר...(:
תתחדשיי מאמייי...
ואיי אני מזה שמחה בשבילךךך...
ואל תדאגיי את עוד תיראי אותו בקרוב..
סופ''ש מצויין נסיכהה
חוחוחו גם אצלי שנה שעברה הכל היה פו הדוב:]
הכי שווה
בקשר לזה שאת בקשר איתו...
וואי מקווה שיעבור לך מהר השבוע הזה
חח תתיחדשי על הדברים😛
ואל תידאגי את תיראי אותו.
הזמן עובר מהר.
(:
חחחח חמודיםם..!!!
תוווודההה.!!
יא אני מחכה כבר לקנות דברים לביצפרררר חעחעח
תתחדשי מאמי שלי ..
איך אני מבינה אותך..
אצלי כבר 3 שנים משפצים מתחת לחלון.. כל פעם בית אחררר
חח התרגלתי כברררר...
ותתחדשי מאמייי
גם יל בא כבר לקנות מלא דברים לבצפרר!
חחח
ולמה את לא תראי את זה שאת בקשר איתו?
בכל מקרה מקווה שהזמן יעבור לך מהרר
חחח טנקס..!!
והוא מפליגג..לתורכיה יוון וקפריסין😢😢
היום דיברנו איזה חמודד חח שלחתי לו הודעה לפלאפון שבת שלום וישר התקשר אמר לי איזה חיים ארוכים יש לך בדיוק רציתי להתקשר חח.
דייייייייייייי הוא כזה חחחמווודדדדדד