תתחדשי!!! אני אמנם עולה רק ל-י' אבל אני גם אוהבת את כל הדמויות המצויירות... מיקי מאוס... קיצר כל דיסני... לוני טונס... ואת החתולה הזאת הלו קיטי... חחחחח
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

