לא יודעת מאיפה
מה קרה פתאום
העצב התחיל להשתלט עליי
החיוך כבר לא מחייך
ודמעות זוגלות
ואני לא מבינה איך :\
מה קרה..?. 😕
פתאום תוך יום הכול השתנה
אין לי מצב רוח
אין לי כוח לכלום
אני לא יכולה להבין למה..:\
אני מרגישה מוזר
אני
פוחדת
מבולבלת
מתלבטת
אני לא מועילה בכלום! 😢
אני לא יודעת איך להמשיך הלאה פתאום
לא מסתדרר לי שום דבר!
כלום לא מצליח
מרגישה פשוט => אפס!!!!!
פתאום הכול אחרת
לא יכולה להבין מה קרה לעזעזל! 😨
רגינוש מאמי רוצה מכות?
מה זה את אפס?
את הכי לא!
מה לא מסתדר לך בובי?
את רוצה שאני אבוא להרביץ למישו?
חח בקיצצצצור תני חיווווך ( :
ואל תחמירי עם עצמך ככה
אני אוהבת אותך😊
מאמי מזה השטויות האלה שאת מדברת?
אני אפס.. מה אפס?
את ממש לא אפסס
אסור להגיד דברים כאלה על עצמך
במיוחד כשזה ממש לא נכון!
תראי איזה ילדה מדהיימה אתת
מחייכת ומעודדת את כולם כל הזמןן
וכולם פה באתר הזה אוהבים אותך!
וזה לא נורא אם לפעמים יש לנו תקופות רעות
שאנחנו מריגישם לא מועילים במיוחד
אבל זה עובר מאמי
אני בטוחה שיש אנשים שמעריכים את מה שאת עושה בשבילם..
גם אם לפעמים זה מעט..
תחזירי את החיוך בבקשה לפנים היפות שלך!
ותעלימי את העצב הזה!
אווהבת..
מאמי שלי לגבי העצב והדמעות
אני כל כך מבינה אותך
אוהבת אותך מאוד
את חייבת להרים את הראש ולהיות חזקה
את תעברי את זה אני מבטיחה לך
רק תאמיני שיהיה טוב והכל יסתדר
תזכרי שהכל לטובה
ושמהמכשולים האלה אנחנו רק לומדים
ומתחזקים אז תרימי את הראש ואל תתייאשי
הכל יהיה בסדר מבטיחה לך
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כריסי?
לא ,לא רוצה מכות!
רוצה שיהיה טוב!
לא רגילה להיות במצב הרוח הזה..:\
קשה לי כל-כך
פתאום הכול כאילו קורס לי מול העיניים
אני רואה את כל החרא שיש בי
את כל החסרונות!
וכמה שאני לא מועילה בכלום..:\
עינבי?
אין,אני באמת ככה..:\
לא מצליח לי כלום ממה שאני רוצה
פתאום מגלה
שאני לא באמת יכולה לעשות דברים
שחשבתי שאני יכולה
הכול מתמוטט
אבל לא חשבתי שזה ככה יפגע בי
לקחתי הכול בקלות
המשכתי הלאה
אבל פתאום זה תוקע אותי..
מורני?
אני רוצה שהכול יגמר
שאני אתחיל להבין דברים
שאני אתחיל לקלוט
אבל מתי?!.
מתי זה יקרה?
קשה להרים ת'ראש..:\
אוהבת אותכן בנות!..כל-כך!!!!!!!!!!
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007)
עינבי?
אין,אני באמת ככה..:\
לא מצליח לי כלום ממה שאני רוצה
פתאום מגלה
שאני לא באמת יכולה לעשות דברים
שחשבתי שאני יכולה
הכול מתמוטט
אבל לא חשבתי שזה ככה יפגע בי
לקחתי הכול בקלות
המשכתי הלאה
אבל פתאום זה תוקע אותי..
מאמי מה שאת לא יכולה לעשות את לא צריכה לעשות!
תהיי בטחה שאפחד לא מושלם
ואפחד לא יכול לעשות הכל
תתמקדי במה שאת כן יכולה לעשות
ובמה שאת טובה בו
ותפתחי את זה..
לא דברים אחרים שאת לא יכולה
גמני לא יכולה לעשות הרבה דברים
וגם כולם ככה
ולא צריך להישבר מזה או להתבאס מזה
צריך לקחת את זה בטוב
ולהודות שאת לא יכולה לעשות משו ולהיות מרוצה מזה
להיות מרוצה שיש דבר אחר שאת כן יכולה לעשות
ואחרים לא יכולים לעשות אותו!
QUOTE (einavush @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007)
עינבי?
אין,אני באמת ככה..:\
לא מצליח לי כלום ממה שאני רוצה
פתאום מגלה
שאני לא באמת יכולה לעשות דברים
שחשבתי שאני יכולה
הכול מתמוטט
אבל לא חשבתי שזה ככה יפגע בי
לקחתי הכול בקלות
המשכתי הלאה
אבל פתאום זה תוקע אותי..
מאמי מה שאת לא יכולה לעשות את לא צריכה לעשות!
תהיי בטחה שאפחד לא מושלם
ואפחד לא יכול לעשות הכל
תתמקדי במה שאת כן יכולה לעשות
ובמה שאת טובה בו
ותפתחי את זה..
לא דברים אחרים שאת לא יכולה
גמני לא יכולה לעשות הרבה דברים
וגם כולם ככה
ולא צריך להישבר מזה או להתבאס מזה
צריך לקחת את זה בטוב
ולהודות שאת לא יכולה לעשות משו ולהיות מרוצה מזה
להיות מרוצה שיש דבר אחר שאת כן יכולה לעשות
ואחרים לא יכולים לעשות אותו!
כן יש הרבה דברים שאני יכולה
והרבה לא יכולים
הרבה אפילו מופתעים מזה
אבל
לא יודעת..:\
פתאום מגלה את כל החסרונות שבי
הכול ניהיה תקוע במקום אחד!..:\
תודה על העידוד עינבי
אוהבת אותך 3>
יפה שלייי
מחקיי תדמעווות
מלאכים לא בוכים !!
אוהבת אותך הכל יהיה פסדר מבטיחה
מואהההההההההה3>
QUOTE (koka15 @ 02/08/2007) יפה שלייי
מחקיי תדמעווות
מלאכים לא בוכים !!
אוהבת אותך הכל יהיה פסדר מבטיחה
מואהההההההההה3>
אני מלאך??:\
אני אפס!..
לא יודעת כלום:\
לא מבינה כלום.:\
לא מצליח כלום..:\
פוחדת
מטומטמת
לא יכולה לעשות דברים לבד..
תלויה באנשים..
כל התכונות הכי חרא..:|
אוהבת אותך ברי!
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) QUOTE (koka15 @ 02/08/2007) יפה שלייי
מחקיי תדמעווות
מלאכים לא בוכים !!
אוהבת אותך הכל יהיה פסדר מבטיחה
מואהההההההההה3>
אני מלאך??:\
אני אפס!..
לא יודעת כלום:\
לא מבינה כלום.:\
לא מצליח כלום..:\
פוחדת
מטומטמת
לא יכולה לעשות דברים לבד..
תלויה באנשים..
כל התכונות הכי חרא..:|
אוהבת אותך ברי!
את לא אפס
ולא מטומטמת
תפסיקי לדבר על עצמך ככה
את הרבה יותר ממה שאת מתארת את עצמך ..
אז דיי יפה שלי
למה לך לדבר ככה?
את גם לא תלויה באנשים ..
דיי מאמי תפסיקי להרגיש ככה
אוהבת אותך כ"כ
QUOTE (koka15 @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) QUOTE (koka15 @ 02/08/2007) יפה שלייי
מחקיי תדמעווות
מלאכים לא בוכים !!
אוהבת אותך הכל יהיה פסדר מבטיחה
מואהההההההההה3>
אני מלאך??:\
אני אפס!..
לא יודעת כלום:\
לא מבינה כלום.:\
לא מצליח כלום..:\
פוחדת
מטומטמת
לא יכולה לעשות דברים לבד..
תלויה באנשים..
כל התכונות הכי חרא..:|
אוהבת אותך ברי!
את לא אפס
ולא מטומטמת
תפסיקי לדבר על עצמך ככה
את הרבה יותר ממה שאת מתארת את עצמך ..
אז דיי יפה שלי
למה לך לדבר ככה?
את גם לא תלויה באנשים ..
דיי מאמי תפסיקי להרגיש ככה
אוהבת אותך כ"כ
כרגע אני לא יכולה לשנות בר!
קשה לי מיידי 😢
אבל אני מקווה שזה יעבור!
אוהבת אותך!
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) QUOTE (koka15 @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) QUOTE (koka15 @ 02/08/2007) יפה שלייי
מחקיי תדמעווות
מלאכים לא בוכים !!
אוהבת אותך הכל יהיה פסדר מבטיחה
מואהההההההההה3>
אני מלאך??:\
אני אפס!..
לא יודעת כלום:\
לא מבינה כלום.:\
לא מצליח כלום..:\
פוחדת
מטומטמת
לא יכולה לעשות דברים לבד..
תלויה באנשים..
כל התכונות הכי חרא..:|
אוהבת אותך ברי!
את לא אפס
ולא מטומטמת
תפסיקי לדבר על עצמך ככה
את הרבה יותר ממה שאת מתארת את עצמך ..
אז דיי יפה שלי
למה לך לדבר ככה?
את גם לא תלויה באנשים ..
דיי מאמי תפסיקי להרגיש ככה
אוהבת אותך כ"כ
כרגע אני לא יכולה לשנות בר!
קשה לי מיידי 😢
אבל אני מקווה שזה יעבור!
אוהבת אותך!
את יודעת שאני אוהבת אותך ?
מקווה מאוד אחרת אני יביא לך מכות .
חח
מאמי שלי ,את חייבת לאא להישבר יפה שליייייייייייי
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) ברי?
גמני אוהבת אותך!
הכל יסתדר ..
אני מבטיחה לך אהובה שלי !
אוהבת אותך