QUOTE (שמאוהבת @ 02/08/2007) מזדהה.
חיבוק 3>
:\
חיבוקי בחזרה!...3> 3>
אהובה שליי אל תדאגי הכל יהיה בסדר....
תמחקי את הדמעותותעלי חיוך על הפניםם..
אוהבתת פיפו'ששש..מווואההה
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) לא יודעת מאיפה
מה קרה פתאום
העצב התחיל להשתלט עליי
החיוך כבר לא מחייך
ודמעות זוגלות
ואני לא מבינה איך :\
מה קרה..?. 😕
פתאום תוך יום הכול השתנה
אין לי מצב רוח
אין לי כוח לכלום
אני לא יכולה להבין למה..:\
אני מרגישה מוזר
אני
פוחדת
מבולבלת
מתלבטת
אני לא מועילה בכלום! 😢
אני לא יודעת איך להמשיך הלאה פתאום
לא מסתדרר לי שום דבר!
כלום לא מצליח
מרגישה פשוט => אפס!!!!!
פתאום הכול אחרת
לא יכולה להבין מה קרה לעזעזל! 😨
רגינה?איפה כל האופטימיות שהדברים המנחמים שאת אומרת לי?
תגידי את זה גם לעצמך קצת...
אל תהייה עצובה..מה פתאום נכנסת לדיכאון ככה?
תתעודדי מאמי לא מגיע לך להיות עצובה..
את כן מועילה..תאמיני לי שאת עזרת לי מאוד.
אם לא מצליח לך משהו עכשיו אל תתני לזה לאכזב אותך מאמי..
QUOTE (אופירייי @ 02/08/2007) אהובה שליי אל תדאגי הכל יהיה בסדר....
תמחקי את הדמעותותעלי חיוך על הפניםם..
אוהבתת פיפו'ששש..מווואההה
פיפו'ש
הלוואי והכול יהיה בסדר!..
והכול יסתדר!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (OrtalBe @ 03/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) לא יודעת מאיפה
מה קרה פתאום
העצב התחיל להשתלט עליי
החיוך כבר לא מחייך
ודמעות זוגלות
ואני לא מבינה איך :\
מה קרה..?. 😕
פתאום תוך יום הכול השתנה
אין לי מצב רוח
אין לי כוח לכלום
אני לא יכולה להבין למה..:\
אני מרגישה מוזר
אני
פוחדת
מבולבלת
מתלבטת
אני לא מועילה בכלום! 😢
אני לא יודעת איך להמשיך הלאה פתאום
לא מסתדרר לי שום דבר!
כלום לא מצליח
מרגישה פשוט => אפס!!!!!
פתאום הכול אחרת
לא יכולה להבין מה קרה לעזעזל! 😨
רגינה?איפה כל האופטימיות שהדברים המנחמים שאת אומרת לי?
תגידי את זה גם לעצמך קצת...
אל תהייה עצובה..מה פתאום נכנסת לדיכאון ככה?
תתעודדי מאמי לא מגיע לך להיות עצובה..
את כן מועילה..תאמיני לי שאת עזרת לי מאוד.
אם לא מצליח לך משהו עכשיו אל תתני לזה לאכזב אותך מאמי..
כן אה..
כל הדברים האלה והכול...
לא תמיד עובד
בזמן תקופה רעה..:\
נקווה לצאת מזה!..
ואני שמחה שיכלתי איכשהוא לעזור לך!..
😊
|חיבוק|...
הכל פתוחחח עוד לא מאוחר חח מילים נחמדות יש לשיר..
אוף
אוף
אוף
איך משנים את ההרגשה הזאת?
איך?:\ :\