פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

נמאס ממנו!

✍️ בובת_זכוכית 📅 02/08/2007 17:11 👁️ 383 צפיות 💬 21 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2

פעם בא לו להיות נחמד
פעם בא לו להיות מצחיק
פעם בא לו להתנהג מגעיל
דייייייייייייייי

נמאס לי שהוא עושה בי מה שבא לו
משחק בקטע שהוא חשוב לי
פשוט נמאס ממנו
הצחוקים שלו נהפכים לפגיעות והוא יודע את זה!
אבל לא אכפת לו כל כך לא אכפת לו
הוא נהנה לראות אותי סובלת בגללו, כל כך נהנה =\

אבל נמאס לי להיות הצעצוע הקטן שלו! נמאס =\

אוףףףףףףףףףףףףףףף.. והוא עוד הולך להיות איתי 5 ימים באילת
בא לי להישאר בבית 😢


פריקה.. אתם לא חייבים להגיב =\
מאמי שלי פשוט תפסי מרחק ממנו
זה יהיה הכי טוב לדעתי
אני אוהבת אותך ואני מבטיחה לך שבאילת
יהיה הכי כיף וזין עליו
אווי הילד הזה מתחיל להרגיזזזזז אותי למרות שממזמן אני כבר מחוממת עליו חחח 😠
כמו שדסקל אמרה שימי עליו זין הוא מזה לא שווה שתסבלי
יאללה תהני באילתתת
חולה עלייך
עדידי!?
אם הוא פוגע בך
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות קשורה אליו יותר מיידי
פחות לראות אותו
פחות לדבר איתו
וכמו שאמרת,תיהיו יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת

הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!

פשוט תראי לו
שאין ללו שום משמעות בחיים שלך!

וכמו שבנות מעליי אמרו
שימי עליו _ _ _

אל תתני לאף אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת את זה!

תרחיקי את אלו שמנסים לפגוע בך

תיהי חזקה עדידי!
אם משו תמיד פה בשבילך!

מוואה 3>
כל כך מרגישה כמוךךךךךךךךךךך
כל כךךךךךךך מבינהההה אותךךךךךךךך
כל כך עצובההה כמוךךך פגועההה
כמוךךךך מאוכזבתתתת כמוךךךך ומזדהה איתךךךך
אוהבת אותך יפהה שליי
שולחת לך חיבוק ענקי
תהיי חזקה הכל יסתדר את תיראייי
תדברי איתו ותיראי שהכל יהיה טוב
ואל תהיי עצובה חבל על כל דימעה
תסעי ותהני כמו שמגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמו שרגינה אמרהה לךך..
תנסי להתרחק ממנו קצתת
תנסי להיות איתו בקשר פחות הדוק
ואולי תראי לו שפחות איכפת לך ממנו
ושהוא כבר פחות חשוב לך
ואולי ככה הוא יספיק עם השטויות שלווו

באילת? שימי עליו פסס
אל תתני לו להרוס לך את הירידה לאילת!
זה לא שווה את זהה
כל מה שקורה איתו שם תתחשבני איתו אחרי שתחזרו מאילת
לא שווה להרוס את הנופש באילת בגללו
אל תתני לו את ה"כבוד" הזה!

מקווה שייהיה לך טוב מאמי
ושהוא יפסיק עם זה
כל דבר שאת צריכה.. אני פה :]
QUOTE (chen-daskal @ 02/08/2007) מאמי שלי פשוט תפסי מרחק ממנו
זה יהיה הכי טוב לדעתי
אני אוהבת אותך ואני מבטיחה לך שבאילת
יהיה הכי כיף וזין עליו
לא רוצה הוא מעצבן אותי
והוא יודע בדיוק מה יזיז לי
והוא יודע בדיוק איפה לפגוע

אוף איתו 😢
QUOTE (oshritsa @ 02/08/2007) אווי הילד הזה מתחיל להרגיזזזזז אותי למרות שממזמן אני כבר מחוממת עליו חחח 😠
כמו שדסקל אמרה שימי עליו זין הוא מזה לא שווה שתסבלי
יאללה תהני באילתתת
חולה עלייך

אני מקווה להנות.. אם גם שם הוא לא יעשה לי קטעים
בינתיים הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני בכלל.. את קולטת מזה?!

נמאסס לי כל כך 😢
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) עדידי!?
אם הוא פוגע בך
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות קשורה אליו יותר מיידי
פחות לראות אותו
פחות לדבר איתו
וכמו שאמרת,תיהיו יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת

הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!

פשוט תראי לו
שאין ללו שום משמעות בחיים שלך!

וכמו שבנות מעליי אמרו
שימי עליו _ _ _

אל תתני לאף אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת את זה!

תרחיקי את אלו שמנסים לפגוע בך

תיהי חזקה עדידי!
אם משו תמיד פה בשבילך!

מוואה 3>
רגינוש את לא מבינה כמה רע הוא
היה בנינו משהו וחשבתי שהכל הסתדר בסוף, ככה זה נראה
והוא גם יורד איתנו לאילת
ופתאום הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני.. זה כל כך פגע =\

והוא כן חשוב לי, ואני שונאת את זה
והוא יודע שאכפת לי והוא משחק בזה..

ולמרות שהוא כזה רע אני לא מצליחה לשכוח ממנו
זה מכאיב =\
QUOTE (נאפי @ 02/08/2007) כל כך מרגישה כמוךךךךךךךךךךך
כל כךךךךךךך מבינהההה אותךךךךךךךך
כל כך עצובההה כמוךךך פגועההה
כמוךךךך מאוכזבתתתת כמוךךךך ומזדהה איתךךךך
אוהבת אותך יפהה שליי
שולחת לך חיבוק ענקי
תהיי חזקה הכל יסתדר את תיראייי
תדברי איתו ותיראי שהכל יהיה טוב
ואל תהיי עצובה חבל על כל דימעה
תסעי ותהני כמו שמגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני שלי אני מקווה שגם לך יסתדר
אני לא מאחלת לאף אחד להרגיש ככה וכואב לי שאת מרגישה כמוני.. =[

אני ישתדל להיות חזקה הרבה אומרים לי שהוא לא שווה את זה
מקווה להנות למרות הכל..

אוהבת'תך..!! =]
QUOTE (einavush @ 02/08/2007) כמו שרגינה אמרהה לךך..
תנסי להתרחק ממנו קצתת
תנסי להיות איתו בקשר פחות הדוק
ואולי תראי לו שפחות איכפת לך ממנו
ושהוא כבר פחות חשוב לך
ואולי ככה הוא יספיק עם השטויות שלווו

באילת? שימי עליו פסס
אל תתני לו להרוס לך את הירידה לאילת!
זה לא שווה את זהה
כל מה שקורה איתו שם תתחשבני איתו אחרי שתחזרו מאילת
לא שווה להרוס את הנופש באילת בגללו
אל תתני לו את ה"כבוד" הזה!

מקווה שייהיה לך טוב מאמי
ושהוא יפסיק עם זה
כל דבר שאת צריכה.. אני פה :]
אני מקווה באמת להנות באילת, כמה שאני יצטרך להיות איתו שם =\

תודה מאמי.. אוהבת'תך..!! =]
QUOTE (בובת_זכוכית @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) עדידי!?
אם  הוא פוגע בך 
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות  קשורה אליו יותר מיידי
פחות  לראות  אותו
פחות לדבר איתו
וכמו  שאמרת,תיהיו  יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת

הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!

פשוט  תראי לו
שאין ללו  שום משמעות  בחיים  שלך!

וכמו  שבנות  מעליי  אמרו
שימי  עליו _ _ _

אל תתני לאף  אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את  שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת  את  זה!

תרחיקי  את אלו  שמנסים לפגוע בך

תיהי  חזקה עדידי!
אם  משו תמיד פה בשבילך!

מוואה 3>
רגינוש את לא מבינה כמה רע הוא
היה בנינו משהו וחשבתי שהכל הסתדר בסוף, ככה זה נראה
והוא גם יורד איתנו לאילת
ופתאום הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני.. זה כל כך פגע =\

והוא כן חשוב לי, ואני שונאת את זה
והוא יודע שאכפת לי והוא משחק בזה..

ולמרות שהוא כזה רע אני לא מצליחה לשכוח ממנו
זה מכאיב =\
מאמי אם הוא רע ככה כלפייך
איך הוא יכול להיות חשוב לך?!.
תנסי לשנות את זה!
חבל שהוא לא מבין איזה מדהימה הוא מפסיד
פשוט חבל!

את חייבת להבין
שההפסד?
זה רק ההפסד שלו!

מבינה?

וכמה שהוא חשוב לך
כמה שאת מרגישה אליו דברים
כמה שקשה לך להתעלם
את חייבת להמשיך הלאה
ולא להיתקע בחיים רק בגללו
הוא לא שווה את זה!

ובאילת!?
אם הוא מתעלם
תתעלמי ממנו יותר,אל תשימי אליו בכלל
כמה שזה יהיה לך קשה
את נוסעת לאילת
לא לבכות ולכאוב בגללו
אלא להנות!!!!!!!!

אוהבת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) עדידי!?
אם  הוא פוגע בך 
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות  קשורה אליו יותר מיידי
פחות  לראות  אותו
פחות לדבר איתו
וכמו  שאמרת,תיהיו  יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת

הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!

פשוט  תראי לו
שאין ללו  שום משמעות  בחיים  שלך!

וכמו  שבנות  מעליי  אמרו
שימי  עליו _ _ _

אל תתני לאף  אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את  שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת  את  זה!

תרחיקי  את אלו  שמנסים לפגוע בך

תיהי  חזקה עדידי!
אם  משו תמיד פה בשבילך!

מוואה 3>
רגינוש את לא מבינה כמה רע הוא
היה בנינו משהו וחשבתי שהכל הסתדר בסוף, ככה זה נראה
והוא גם יורד איתנו לאילת
ופתאום הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני.. זה כל כך פגע =\

והוא כן חשוב לי, ואני שונאת את זה
והוא יודע שאכפת לי והוא משחק בזה..

ולמרות שהוא כזה רע אני לא מצליחה לשכוח ממנו
זה מכאיב =\
מאמי אם הוא רע ככה כלפייך
איך הוא יכול להיות חשוב לך?!.
תנסי לשנות את זה!
חבל שהוא לא מבין איזה מדהימה הוא מפסיד
פשוט חבל!

את חייבת להבין
שההפסד?
זה רק ההפסד שלו!

מבינה?

וכמה שהוא חשוב לך
כמה שאת מרגישה אליו דברים
כמה שקשה לך להתעלם
את חייבת להמשיך הלאה
ולא להיתקע בחיים רק בגללו
הוא לא שווה את זה!

ובאילת!?
אם הוא מתעלם
תתעלמי ממנו יותר,אל תשימי אליו בכלל
כמה שזה יהיה לך קשה
את נוסעת לאילת
לא לבכות ולכאוב בגללו
אלא להנות!!!!!!!!

אוהבת אותך 3>
רגינוש אני לא יצליח להסביר לך במילים כמה את מעודדת אותי..
המילים שלך נכנסות ישר לראש..

את פשוט מדהימה..!!

אוהבת'תך כל כך..!! 3333>
QUOTE (בובת_זכוכית @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) עדידי!?
אם  הוא פוגע בך 
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות  קשורה אליו יותר מיידי
פחות  לראות  אותו
פחות לדבר איתו
וכמו  שאמרת,תיהיו  יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת

הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!

פשוט  תראי לו
שאין ללו  שום משמעות  בחיים  שלך!

וכמו  שבנות  מעליי  אמרו
שימי  עליו _ _ _

אל תתני לאף  אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את  שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת  את  זה!

תרחיקי  את אלו  שמנסים לפגוע בך

תיהי  חזקה עדידי!
אם  משו תמיד פה בשבילך!

מוואה 3>
רגינוש את לא מבינה כמה רע הוא
היה בנינו משהו וחשבתי שהכל הסתדר בסוף, ככה זה נראה
והוא גם יורד איתנו לאילת
ופתאום הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני.. זה כל כך פגע =\

והוא כן חשוב לי, ואני שונאת את זה
והוא יודע שאכפת לי והוא משחק בזה..

ולמרות שהוא כזה רע אני לא מצליחה לשכוח ממנו
זה מכאיב =\
מאמי אם הוא רע ככה כלפייך
איך הוא יכול להיות חשוב לך?!.
תנסי לשנות את זה!
חבל שהוא לא מבין איזה מדהימה הוא מפסיד
פשוט חבל!

את חייבת להבין
שההפסד?
זה רק ההפסד שלו!

מבינה?

וכמה שהוא חשוב לך
כמה שאת מרגישה אליו דברים
כמה שקשה לך להתעלם
את חייבת להמשיך הלאה
ולא להיתקע בחיים רק בגללו
הוא לא שווה את זה!

ובאילת!?
אם הוא מתעלם
תתעלמי ממנו יותר,אל תשימי אליו בכלל
כמה שזה יהיה לך קשה
את נוסעת לאילת
לא לבכות ולכאוב בגללו
אלא להנות!!!!!!!!

אוהבת אותך 3>
רגינוש אני לא יצליח להסביר לך במילים כמה את מעודדת אותי..
המילים שלך נכנסות ישר לראש..

את פשוט מדהימה..!!

אוהבת'תך כל כך..!! 3333>
חמודה שלי!
העיקר שיהיה לך טוב
העיקר שתיהי מאושרת
ולא תתני לאף אחד פשוט ככה לשחק בך
או להכאיב לך בצורה חזקה כל-כך!

ותביני
לאילת את נוסעת
בשביל להנות
ועליו?
את לא שמה בגרוש!

מובן!?... 😊

תהני,תבלי,תצאי,תצחקי,תחייכי

ותנסי שלא יהיה בינכם כלום!
שאחרי זה הוא לא יכאב לך שוב!

רק תהני באילת
ותביאי חיוכים! 😊

וכאן תמיד בשבילך!
אוהבת 3>
מה הזה השטויות האללו?

דווקא עכשיו, באילת, זו ה-הזדממננות שלך להחזיר לו.
תראי לו שאת לא שמה עליו, תפלרטטי עם בנים,
תרקדי איתם... תוציאי לו ת'עיניים.
את לא בובת המשחק של אף אחד ובטח ובטח לא שלו.
יאאללה, חיוך על הפנייים..😊


ד"א, מתי את יורדת לאילת? 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך