פעם בא לו להיות נחמד
פעם בא לו להיות מצחיק
פעם בא לו להתנהג מגעיל
דייייייייייייייי
נמאס לי שהוא עושה בי מה שבא לו
משחק בקטע שהוא חשוב לי
פשוט נמאס ממנו
הצחוקים שלו נהפכים לפגיעות והוא יודע את זה!
אבל לא אכפת לו כל כך לא אכפת לו
הוא נהנה לראות אותי סובלת בגללו, כל כך נהנה =\
אבל נמאס לי להיות הצעצוע הקטן שלו! נמאס =\
אוףףףףףףףףףףףףףףף.. והוא עוד הולך להיות איתי 5 ימים באילת
בא לי להישאר בבית 😢
פריקה.. אתם לא חייבים להגיב =\
מאמי שלי פשוט תפסי מרחק ממנו
זה יהיה הכי טוב לדעתי
אני אוהבת אותך ואני מבטיחה לך שבאילת
יהיה הכי כיף וזין עליו
אווי הילד הזה מתחיל להרגיזזזזז אותי למרות שממזמן אני כבר מחוממת עליו חחח 😠
כמו שדסקל אמרה שימי עליו זין הוא מזה לא שווה שתסבלי
יאללה תהני באילתתת
חולה עלייך
עדידי!?
אם הוא פוגע בך
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות קשורה אליו יותר מיידי
פחות לראות אותו
פחות לדבר איתו
וכמו שאמרת,תיהיו יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת
הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!
פשוט תראי לו
שאין ללו שום משמעות בחיים שלך!
וכמו שבנות מעליי אמרו
שימי עליו _ _ _
אל תתני לאף אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת את זה!
תרחיקי את אלו שמנסים לפגוע בך
תיהי חזקה עדידי!
אם משו תמיד פה בשבילך!
מוואה 3>
כל כך מרגישה כמוךךךךךךךךךךך
כל כךךךךךךך מבינהההה אותךךךךךךךך
כל כך עצובההה כמוךךך פגועההה
כמוךךךך מאוכזבתתתת כמוךךךך ומזדהה איתךךךך
אוהבת אותך יפהה שליי
שולחת לך חיבוק ענקי
תהיי חזקה הכל יסתדר את תיראייי
תדברי איתו ותיראי שהכל יהיה טוב
ואל תהיי עצובה חבל על כל דימעה
תסעי ותהני כמו שמגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמו שרגינה אמרהה לךך..
תנסי להתרחק ממנו קצתת
תנסי להיות איתו בקשר פחות הדוק
ואולי תראי לו שפחות איכפת לך ממנו
ושהוא כבר פחות חשוב לך
ואולי ככה הוא יספיק עם השטויות שלווו
באילת? שימי עליו פסס
אל תתני לו להרוס לך את הירידה לאילת!
זה לא שווה את זהה
כל מה שקורה איתו שם תתחשבני איתו אחרי שתחזרו מאילת
לא שווה להרוס את הנופש באילת בגללו
אל תתני לו את ה"כבוד" הזה!
מקווה שייהיה לך טוב מאמי
ושהוא יפסיק עם זה
כל דבר שאת צריכה.. אני פה :]
QUOTE (chen-daskal @ 02/08/2007) מאמי שלי פשוט תפסי מרחק ממנו
זה יהיה הכי טוב לדעתי
אני אוהבת אותך ואני מבטיחה לך שבאילת
יהיה הכי כיף וזין עליו
לא רוצה הוא מעצבן אותי
והוא יודע בדיוק מה יזיז לי
והוא יודע בדיוק איפה לפגוע
אוף איתו 😢
QUOTE (oshritsa @ 02/08/2007) אווי הילד הזה מתחיל להרגיזזזזז אותי למרות שממזמן אני כבר מחוממת עליו חחח 😠
כמו שדסקל אמרה שימי עליו זין הוא מזה לא שווה שתסבלי
יאללה תהני באילתתת
חולה עלייך
אני מקווה להנות.. אם גם שם הוא לא יעשה לי קטעים
בינתיים הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני בכלל.. את קולטת מזה?!
נמאסס לי כל כך 😢
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) עדידי!?
אם הוא פוגע בך
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות קשורה אליו יותר מיידי
פחות לראות אותו
פחות לדבר איתו
וכמו שאמרת,תיהיו יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת
הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!
פשוט תראי לו
שאין ללו שום משמעות בחיים שלך!
וכמו שבנות מעליי אמרו
שימי עליו _ _ _
אל תתני לאף אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת את זה!
תרחיקי את אלו שמנסים לפגוע בך
תיהי חזקה עדידי!
אם משו תמיד פה בשבילך!
מוואה 3>
רגינוש את לא מבינה כמה רע הוא
היה בנינו משהו וחשבתי שהכל הסתדר בסוף, ככה זה נראה
והוא גם יורד איתנו לאילת
ופתאום הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני.. זה כל כך פגע =\
והוא כן חשוב לי, ואני שונאת את זה
והוא יודע שאכפת לי והוא משחק בזה..
ולמרות שהוא כזה רע אני לא מצליחה לשכוח ממנו
זה מכאיב =\
QUOTE (נאפי @ 02/08/2007) כל כך מרגישה כמוךךךךךךךךךךך
כל כךךךךךךך מבינהההה אותךךךךךךךך
כל כך עצובההה כמוךךך פגועההה
כמוךךךך מאוכזבתתתת כמוךךךך ומזדהה איתךךךך
אוהבת אותך יפהה שליי
שולחת לך חיבוק ענקי
תהיי חזקה הכל יסתדר את תיראייי
תדברי איתו ותיראי שהכל יהיה טוב
ואל תהיי עצובה חבל על כל דימעה
תסעי ותהני כמו שמגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני שלי אני מקווה שגם לך יסתדר
אני לא מאחלת לאף אחד להרגיש ככה וכואב לי שאת מרגישה כמוני.. =[
אני ישתדל להיות חזקה הרבה אומרים לי שהוא לא שווה את זה
מקווה להנות למרות הכל..
אוהבת'תך..!! =]
QUOTE (einavush @ 02/08/2007) כמו שרגינה אמרהה לךך..
תנסי להתרחק ממנו קצתת
תנסי להיות איתו בקשר פחות הדוק
ואולי תראי לו שפחות איכפת לך ממנו
ושהוא כבר פחות חשוב לך
ואולי ככה הוא יספיק עם השטויות שלווו
באילת? שימי עליו פסס
אל תתני לו להרוס לך את הירידה לאילת!
זה לא שווה את זהה
כל מה שקורה איתו שם תתחשבני איתו אחרי שתחזרו מאילת
לא שווה להרוס את הנופש באילת בגללו
אל תתני לו את ה"כבוד" הזה!
מקווה שייהיה לך טוב מאמי
ושהוא יפסיק עם זה
כל דבר שאת צריכה.. אני פה :]
אני מקווה באמת להנות באילת, כמה שאני יצטרך להיות איתו שם =\
תודה מאמי.. אוהבת'תך..!! =]
QUOTE (בובת_זכוכית @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) עדידי!?
אם הוא פוגע בך
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות קשורה אליו יותר מיידי
פחות לראות אותו
פחות לדבר איתו
וכמו שאמרת,תיהיו יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת
הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!
פשוט תראי לו
שאין ללו שום משמעות בחיים שלך!
וכמו שבנות מעליי אמרו
שימי עליו _ _ _
אל תתני לאף אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת את זה!
תרחיקי את אלו שמנסים לפגוע בך
תיהי חזקה עדידי!
אם משו תמיד פה בשבילך!
מוואה 3>
רגינוש את לא מבינה כמה רע הוא
היה בנינו משהו וחשבתי שהכל הסתדר בסוף, ככה זה נראה
והוא גם יורד איתנו לאילת
ופתאום הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני.. זה כל כך פגע =\
והוא כן חשוב לי, ואני שונאת את זה
והוא יודע שאכפת לי והוא משחק בזה..
ולמרות שהוא כזה רע אני לא מצליחה לשכוח ממנו
זה מכאיב =\
מאמי אם הוא רע ככה כלפייך
איך הוא יכול להיות חשוב לך?!.
תנסי לשנות את זה!
חבל שהוא לא מבין איזה מדהימה הוא מפסיד
פשוט חבל!
את חייבת להבין
שההפסד?
זה רק ההפסד שלו!
מבינה?
וכמה שהוא חשוב לך
כמה שאת מרגישה אליו דברים
כמה שקשה לך להתעלם
את חייבת להמשיך הלאה
ולא להיתקע בחיים רק בגללו
הוא לא שווה את זה!
ובאילת!?
אם הוא מתעלם
תתעלמי ממנו יותר,אל תשימי אליו בכלל
כמה שזה יהיה לך קשה
את נוסעת לאילת
לא לבכות ולכאוב בגללו
אלא להנות!!!!!!!!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) עדידי!?
אם הוא פוגע בך
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות קשורה אליו יותר מיידי
פחות לראות אותו
פחות לדבר איתו
וכמו שאמרת,תיהיו יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת
הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!
פשוט תראי לו
שאין ללו שום משמעות בחיים שלך!
וכמו שבנות מעליי אמרו
שימי עליו _ _ _
אל תתני לאף אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת את זה!
תרחיקי את אלו שמנסים לפגוע בך
תיהי חזקה עדידי!
אם משו תמיד פה בשבילך!
מוואה 3>
רגינוש את לא מבינה כמה רע הוא
היה בנינו משהו וחשבתי שהכל הסתדר בסוף, ככה זה נראה
והוא גם יורד איתנו לאילת
ופתאום הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני.. זה כל כך פגע =\
והוא כן חשוב לי, ואני שונאת את זה
והוא יודע שאכפת לי והוא משחק בזה..
ולמרות שהוא כזה רע אני לא מצליחה לשכוח ממנו
זה מכאיב =\
מאמי אם הוא רע ככה כלפייך
איך הוא יכול להיות חשוב לך?!.
תנסי לשנות את זה!
חבל שהוא לא מבין איזה מדהימה הוא מפסיד
פשוט חבל!
את חייבת להבין
שההפסד?
זה רק ההפסד שלו!
מבינה?
וכמה שהוא חשוב לך
כמה שאת מרגישה אליו דברים
כמה שקשה לך להתעלם
את חייבת להמשיך הלאה
ולא להיתקע בחיים רק בגללו
הוא לא שווה את זה!
ובאילת!?
אם הוא מתעלם
תתעלמי ממנו יותר,אל תשימי אליו בכלל
כמה שזה יהיה לך קשה
את נוסעת לאילת
לא לבכות ולכאוב בגללו
אלא להנות!!!!!!!!
אוהבת אותך 3>
רגינוש אני לא יצליח להסביר לך במילים כמה את מעודדת אותי..
המילים שלך נכנסות ישר לראש..
את פשוט מדהימה..!!
אוהבת'תך כל כך..!! 3333>
QUOTE (בובת_זכוכית @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 02/08/2007) QUOTE (רגייי @ 02/08/2007) עדידי!?
אם הוא פוגע בך
ומכאיב לך
תנסי פשוט לא להיות קשורה אליו יותר מיידי
פחות לראות אותו
פחות לדבר איתו
וכמו שאמרת,תיהיו יחד באילת
פשוט תנסי להיות מרוחקת קצת
הוא לא שווה את זה שככה תיהי פגועה וכואבת
את חזקה מזה!
פשוט תראי לו
שאין ללו שום משמעות בחיים שלך!
וכמו שבנות מעליי אמרו
שימי עליו _ _ _
אל תתני לאף אחד
ככה לפגוע בך
ולשחק בך!
את שווה הרבה,ואני בטוחה שאת יודעת את זה!
תרחיקי את אלו שמנסים לפגוע בך
תיהי חזקה עדידי!
אם משו תמיד פה בשבילך!
מוואה 3>
רגינוש את לא מבינה כמה רע הוא
היה בנינו משהו וחשבתי שהכל הסתדר בסוף, ככה זה נראה
והוא גם יורד איתנו לאילת
ופתאום הוא אומר שהוא הולך להתעלם ממני.. זה כל כך פגע =\
והוא כן חשוב לי, ואני שונאת את זה
והוא יודע שאכפת לי והוא משחק בזה..
ולמרות שהוא כזה רע אני לא מצליחה לשכוח ממנו
זה מכאיב =\
מאמי אם הוא רע ככה כלפייך
איך הוא יכול להיות חשוב לך?!.
תנסי לשנות את זה!
חבל שהוא לא מבין איזה מדהימה הוא מפסיד
פשוט חבל!
את חייבת להבין
שההפסד?
זה רק ההפסד שלו!
מבינה?
וכמה שהוא חשוב לך
כמה שאת מרגישה אליו דברים
כמה שקשה לך להתעלם
את חייבת להמשיך הלאה
ולא להיתקע בחיים רק בגללו
הוא לא שווה את זה!
ובאילת!?
אם הוא מתעלם
תתעלמי ממנו יותר,אל תשימי אליו בכלל
כמה שזה יהיה לך קשה
את נוסעת לאילת
לא לבכות ולכאוב בגללו
אלא להנות!!!!!!!!
אוהבת אותך 3>
רגינוש אני לא יצליח להסביר לך במילים כמה את מעודדת אותי..
המילים שלך נכנסות ישר לראש..
את פשוט מדהימה..!!
אוהבת'תך כל כך..!! 3333>
חמודה שלי!
העיקר שיהיה לך טוב
העיקר שתיהי מאושרת
ולא תתני לאף אחד פשוט ככה לשחק בך
או להכאיב לך בצורה חזקה כל-כך!
ותביני
לאילת את נוסעת
בשביל להנות
ועליו?
את לא שמה בגרוש!
מובן!?... 😊
תהני,תבלי,תצאי,תצחקי,תחייכי
ותנסי שלא יהיה בינכם כלום!
שאחרי זה הוא לא יכאב לך שוב!
רק תהני באילת
ותביאי חיוכים! 😊
וכאן תמיד בשבילך!
אוהבת 3>
מה הזה השטויות האללו?
דווקא עכשיו, באילת, זו ה-הזדממננות שלך להחזיר לו.
תראי לו שאת לא שמה עליו, תפלרטטי עם בנים,
תרקדי איתם... תוציאי לו ת'עיניים.
את לא בובת המשחק של אף אחד ובטח ובטח לא שלו.
יאאללה, חיוך על הפנייים..😊
ד"א, מתי את יורדת לאילת? 😊