או שתדברי איתו או תיפרדי ממנו
QUOTE (bigbite @ 02/08/2007) או שתדברי איתו או תיפרדי ממנו
מאמי הם לא חברים
ואושרי ככה אמרתי לה אם שוב הוא מכאיב לה תצורה אני מפרקת לו
דושה אני חולה עלייך תהני באילת ותקני לי תמומו שלי שהלכה לאיבוד
QUOTE (oshri_Ok @ 02/08/2007) מה הזה השטויות האללו?
דווקא עכשיו, באילת, זו ה-הזדממננות שלך להחזיר לו.
תראי לו שאת לא שמה עליו, תפלרטטי עם בנים,
תרקדי איתם... תוציאי לו ת'עיניים.
את לא בובת המשחק של אף אחד ובטח ובטח לא שלו.
יאאללה, חיוך על הפנייים..😊
ד"א, מתי את יורדת לאילת? 😊
אני לא אוהבת תקטע של הלהחזיר כי אני לא כזאת =\
אבל אני בהחלט הולכת להנות שם! =]
כי נמאס לי לסבול בגללו, אני יורדת לאילת בשביל לשים זין על הכל ולעשות חיים! =]
אגב אני יורדת לאילת ב12.8
אתה גם נוסע לאילת?
QUOTE (oshritsa @ 02/08/2007) QUOTE (bigbite @ 02/08/2007) או שתדברי איתו או תיפרדי ממנו
מאמי הם לא חברים
ואושרי ככה אמרתי לה אם שוב הוא מכאיב לה תצורה אני מפרקת לו
דושה אני חולה עלייך תהני באילת ותקני לי תמומו שלי שהלכה לאיבוד
אושיי אני אוהבת'תך..!! =]
ואל תדאגי אני יקנה לך =]
עדידידידייי?!!?
תתעודדי מאמי שלי!
תהני
תצאי
תבלי
והוא?...
חחחחחחחחחח
הוא לא קיים!
נקודה! 😊
אוהבת אותך! 🙄
QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) עדידידידייי?!!?
תתעודדי מאמי שלי!
תהני
תצאי
תבלי
והוא?...
חחחחחחחחחח
הוא לא קיים!
נקודה! 😊
אוהבת אותך! 🙄
זה מה שאני עושה =]
יש לי הרבה יותר דברים לחשוב עליכם חוץ ממנו =]
אוהבת'תךךךךךך..!! 3333>
QUOTE (בובת_זכוכית @ 03/08/2007) QUOTE (רגייי @ 03/08/2007) עדידידידייי?!!?
תתעודדי מאמי שלי!
תהני
תצאי
תבלי
והוא?...
חחחחחחחחחח
הוא לא קיים!
נקודה! 😊
אוהבת אותך! 🙄
זה מה שאני עושה =]
יש לי הרבה יותר דברים לחשוב עליכם חוץ ממנו =]
אוהבת'תךךךךךך..!! 3333>
מעולה!
ככה צריך להיות!!!! (=
הוא מפסיד אותך תזכרי!
ואת מדהימה! 😊
אוהבת
וכאן בשבילך תמיד 😊