מי נוווסע לאילת?
בין איזה תארייככים???
😊
יאאללהה, שתפו 😁
כבר הייתי לפני שבועיים
בספטמבר ובנובמבר אני שוב שם (:
מי שנוסע שיהנה
אני נוסעת 😁
19-26.8
שבוע :]
תהנווו כולםם אוהבת אתכם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
99% שאני.
ואם הכל יהיה בסדר בסוף
אז מה-12.8 עד 16.8
למה לזרות מלח על הפצעים ? 😢
מתגעגעת בטטטטטטטירוף אוף \=
אני לא נוסעת ...
לכל הנוסעים - תהנו.
QUOTE (shani_bachar @ 01/08/2007) למה לזרות מלח על הפצעים ? 😢
מתגעגעת בטטטטטטטירוף אוף \=
אני לא נוסעת ...
לכל הנוסעים - תהנו.
גם אני לאאאאאאאא 😢
ואופפפ כ"ככככ בא לי!!!!!!!!!!!!!!!!
אני נוסעת ב12.8
לשבוווווווווע;]
12.8-18.8 ;]]]]
כיף כיף כיף..!! 😂
QUOTE (yeroma @ 01/08/2007) אני גר באילת.... :/
חח אז למה פרצוף?
טוב בנתיים אני רואה רק את אושרי 😊
QUOTE (Meirav_R @ 01/08/2007) QUOTE (yeroma @ 01/08/2007) אני גר באילת.... :/
חח אז למה פרצוף?
ביגלל שחברה שלי גרה בצפון....וכל כך קשה לי עם זה....עד כדי כך שכשכולם בערך עוד שבוע באים לאילת...אני עוזב את אילת ועובר לגור לבד בצפון כדי להיות איתה.....