QUOTE (yeroma @ 01/08/2007) QUOTE (Meirav_R @ 01/08/2007) QUOTE (yeroma @ 01/08/2007) אני גר באילת.... :/
חח אז למה פרצוף?
ביגלל שחברה שלי גרה בצפון....וכל כך קשה לי עם זה....עד כדי כך שכשכולם בערך עוד שבוע באים לאילת...אני עוזב את אילת ועובר לגור לבד בצפון כדי להיות איתה.....
:/
לא נורא העיקר תיהיה איתה
ב-26.8
שבוע אחרון של החופש :]
היייתי איך שהתחיל החווווווופש
באלייי שוווווב 😢
תההההההנננננוווווו D:
תהנו כולכם.(:
אני לא נוסעת....=\
QUOTE (hila1990 @ 01/08/2007) 99% שאני.
ואם הכל יהיה בסדר בסוף
אז מה-12.8 עד 16.8
דדדי ...
גם אנחנו :]
QUOTE (chen-daskal @ 01/08/2007) אני נוסעת ב12.8
לשבוווווווווע;]
גמאניייי :]
כולם נוסעים בתאריך הזה...
באמת איך זה שכולם יורדים בתאריך ב-12..
רק אני יורדת שבוע אחרי כולם! 😊
חחח
אני נוסעת באוקטובר... כל שנה אנחנו נוסעים באוקטובר... כי יותר מוקדם ==>ממש חם!!!
תהנו לכםםםם
כולם נוסעים
וז יוצא ביומולדת שליי
הולך ליהיות משעמםםם😢
גמניייייייייי מה-12.8 עד 16.8
כמו כולם 😊
גמניייייייייי מה-12.8 עד 16.8
כמו כולם 😊
QUOTE אני נוסעת 😁
19-26.8
שבוע :]
גמאננייי באילת בתאריך הזה בע"ה :]]
חח 12.8 כמה מפתיע
לשבועעעעע שלם יאיאיאיא
הולך להיות בנ"ז!!!