אוופי , אני קצת מפחדת וחוששת ממחר
אני אצל אחותי בזיכרון ומחר
אני הולכת לספרית שאני בכלל לא מכירה
לעשות צבע תספורת ופן
בערב[חמישי] יש אירוע [חתונה]
ואני מפחדת שזה לא יצא לה טוב
ובכלל בקשר לבגדים אני לא
סגורה עליהם
אווופפי!! . . . . . .
😯
מאמי
מניסיון
לכי לספר!..גבר!(בלי להעליב אף אחת!!!!!!..)
פשוט כל הספריות איכשהוא שונאות אותי...:|
אבל כל ספרית תעשה לך את אותו הצבע שאת תרצי
ואת אותו הפן
אל תדאגי
פשוט שיש ספר,הוא עושה יותר יפה,כזה
לא יודעת
מהלב! 😊
חחח ככה זה!.. 😊
ואל תדאגי
אני בטוחה שאת תיהי הילדה הכי הכי יפה באירוע!..D:
הכול יהיה בסדר
אל תדאגי בקשר לתספורת
תבקשי משו קליל,לא יותר מיידי פתאומי כזה
מדורג אולי קצת לאורך כל השיער
אבל לא יותר מיידי מדורג
צבע,זה משו רגיל
ופן,כל אחת מספריות יכולה לעשות@
אל תדאגי מאמי
העיקר תהניף,תבלי!
תרקדי! 🙄
אוהבת אותך
מאמי אין לך ממה לחשוש זה רק לחץ והכל..את תהיי בסדרר!! ותהיי מהממת לא לדאוגג
מאמי תירגעי..
בטוח שהספרית תעשה לך תספרות יפה(:
את תההיי מההממתת אני בטוחה.(:
יהיה בסדר(:
ו..תהני מאמי.
😊
מה את דואגת?? הכל יהיה טוב ויצא לך מדהיםם בעזרת ה'
מאמי אין לך מה לדאוווגג
הספרית זאת יודעת לספר..
חח תהיי בטוחה שאחותך לא הביאה אותך לשם סתם..
היא בטח מכירה אותה.. לא?
יהיה טוב מאמיי..
על תדאגי!! זה תמיד ככה!!! בסוף את תראי!! הכל יהיה מצוייןן!!!!! =]]]]
מאמי שלי את מהממת
לא משנה מה יהיה או מה את לובשת
את מדהימה תפנימי את זה
הבגדים פיצוץץץץץץץץ כנ"ל השרשרת!!!!
ולגבי השיער אל תדאגי בעזרת השם
יצא טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (מאוכזבת @ 01/08/2007) מאמי אין לך ממה לחשוש זה רק לחץ והכל..את תהיי בסדרר!! ותהיי מהממת לא לדאוגג
אל תדאגי !!!!! את תראי מהמםםםםם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂
QUOTE (נאפי @ 01/08/2007) מאמי שלי את מהממת
לא משנה מה יהיה או מה את לובשת
את מדהימה תפנימי את זה
הבגדים פיצוץץץץץץץץ כנ"ל השרשרת!!!!
ולגבי השיער אל תדאגי בעזרת השם
יצא טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
...
תוודה בנווות
אתן כאלה מהממות!!
חולעליייכן!!
ואני מקווה שזה יצא בסדר \\=
שאלה יהיו הצרות שלך מאמי:]
יהיה טוב
אמא'לההה חחח עוד שעה [14:30]
זה קורה . . .
תחזיקו לי אצבעות!!!!
QUOTE (--בובית--10 @ 02/08/2007) אמא'לההה חחח עוד שעה [14:30]
זה קורה . . .
תחזיקו לי אצבעות!!!!
חחח אני מחזיקה אצבעות... גם ברגליים חח סתם.
אל תדאגי יהיה בסדר.
את תצאי מהממםם. 😁
😊
תהני. 😊