^^ חחחח איזה חמודה... יהיה בסדר את תראי 😊
אני באמת מקווה שיצא בסדר
אתם בטח חושבים שאני כזאתי מפגרת
ככה דואגת מפחדת וחוששת
אבל זה רק בגלל שאני לא מכירה
ואני אצלה פעם ראשונה
וזה להיום , זה לא משהו שאפשר
לתקן או להסתיר עם איזה כובע : 😨
הלוואי הלוואי והלוואי
שיצא בסדר . . .
-סוג של פריקה-
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
ע ב ר ת י את זה!!!!!!!!!!!
זהו אני אחרי זה
יש לי שער שחור -ונשאר לה גם קצת חום-
היא קמצנית חחחחחחחחחחחחח 😂
חדשתי את המדורג
ועשיתי פן שובב [חיצוני]
תגידו לי להתחדש!!! 😁
שאני אגיע הביתה שזה בערך
עוד איזה 3 שבעות שבועים חחח
בע"ה אז אני יעלה תמונות
עד אז תשארו מסוקרנים 😊
שהיה לכם יום מדהים
לי הוא עוד ארוך
חתונה עד אור הבווווקר 😊
עברת את זה!!!!
שממחה בשבילך!!!!!!
חחחח
כל הכבוד!!
ואמרתי לך ללכת לספר!!(גבר)
הוא לא היה מתקמצן!
בלי להעליב!..
ספרי חווויות,
אוהבת אותך מלא מלא!
תהני
שמעי, זה תמיד קורה לי עם הבגדים.. תמיד רגע לפניי אני מתחרטת
תחשבי שאם קנית אותם סימן שהם יפים.. ואל תתני למחשבות רעות להרוס לך..
דבר שני , לפי דעתי לכי לספרית שלך...שאת סומכת עלייה.
.. חחח כרגע שמתי לב שעשית כבר
תתחדשי מאמי 😁
מיכלו'ששששששששש
אוהבת אותך ומתגעגעתתת יפהה שליי
דברי איתי תתחדשיייייייייייייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
-הקפצה-
מצטערת . . . .
אבל רק עכשיו אני נמצאת עם מחשב
היה אתמול [חמישי] בחתונה בנזונהה
הרבה זמן לא נהנתי ככה מלבד לימיים
שהייתי עם [מורני שלי] ...
כולם אמרו לי שהייתי פשוט מדהימה
חחח שהיה . . .
אתם לא מבינים כמה התרגשתי
איזה בת דודה מהההמממת יש לי!!!!!!!!
השעה עכשיו 01:47 ויש לי עוד 6 שעות לקום חח
נוסעים לאשדוד לשבת חתן 😛
שהיה לך סוף שבוע מהנההה ((=
אווווווווווווווווווווווהבת!!! 😛
כן בסופו של דבר
הכל נגמר בטוב
חוץ ממשהו אחד
בזמן שהיא עשתה לי פן
ראיתי שבפנים השער
עוד נשאר לי הצבע הקודם \\=
שמחה שהכול היה בסדר
שמחה שנהנת
אוהבת אותך הכי בעולם
מווואה3>