אני ורותם..........אני כל כך מאושרת!! אני אוהבת אותו יותר מהכל!!!
הוא סלח לי...והבין שעשיתי טעותת
יהיה טווווב 😊 😊 😊 😊 😊
ייעלוששש😊
איך אני שמחה בשבילך
לעוד הרבה שנים של אושר!!
בהצלחהההה
מואה
אוווו אוווו יופיייייי עשית לי את היום
אני הכי מאושרת בעולם בשבילך מאמי
שיהיה המון בהצלחהה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קלולולו קלולו קלולול
כמה אושר בהודעה אחת!!!
אני כ"כ שמחה בשבילך מאמי
בהצלחה בהמשך!!
ושבאמת תדעו רק טוב!!
והמון אושר!!!
😁
שמחה בשבילך מאמי..אם אפשר לשאול..למה נפרדתם?
יעלי?!
אני כל-כך שמחה בשבילך!!!!!
אהבה לא נגמרת כל-כך מהר!
טוב שהוא סלח והבין
ואני שמחה שטוב לך!
רק בהצלחה לכם 3>
מואה
QUOTE (מאוכזבת @ 01/08/2007) שמחה בשבילך מאמי..אם אפשר לשאול..למה נפרדתם?
😊
יאווווווווווו כמה שחיכיתי לראות את זה.. כשראיתי את הנושא של האשכול חייכתי חיוך כל כך גדול 😊
שמחה בשבילך מאמי..
יאאא איזה יופייי
מזל טובבבבב 😊
מאמי אני שמחה בשבילך(:
בהצלחה בהמשך.
איזה יופי מאמי =))
הכי חשוב שתשמרו על זה ככה בהצלחהה..
יווווווו . כל כך שמחה בשבילך יעל !!! 😊
בהצלחה !!!
QUOTE (G-A-L @ 01/08/2007) יאווווווווווו כמה שחיכיתי לראות את זה.. כשראיתי את הנושא של האשכול חייכתי חיוך כל כך גדול 😊
שמחה בשבילך מאמי..
בדיוק ... שמחה בשבילך מאמי !!!
QUOTE (רגייי @ 01/08/2007) יעלי?!
אני כל-כך שמחה בשבילך!!!!!
אהבה לא נגמרת כל-כך מהר!
טוב שהוא סלח והבין
ואני שמחה שטוב לך!
רק בהצלחה לכם 3>
מואה
😊 😊
QUOTE (hila1990 @ 01/08/2007) QUOTE (G-A-L @ 01/08/2007) יאווווווווווו כמה שחיכיתי לראות את זה.. כשראיתי את הנושא של האשכול חייכתי חיוך כל כך גדול 😊
שמחה בשבילך מאמי..
בדיוק ... שמחה בשבילך מאמי !!!
אני כ"כ שששמחחה בשבילך !!!! 😊