יעליי
שמחה בשבילך אין לך מווווווושג כמה
היתי בשוק שכתבת שניפרדתם |:
אבל לא נורא העיקר שהכל בסדר עכשיו
ושימשיך ככה ..
בהצלחה לשניכםם
יווווווווו איך אני שמחה שחזרתםםם 😊
תשמרו על זה עכשיו.. ובהצלחה שיהיה 😊
QUOTE (oshritsa @ 01/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 01/08/2007) שמחה בשבילך מאמי..אם אפשר לשאול..למה נפרדתם?
😊
מצטרפת לשאלה ..
על מה הוא היה אמור לסלוח לך?! 🙄
שיהיה בהצלחחחחחחחחהה !!!!!!! 😉
בהצלחהה מאמיי שליייי... 😊
בהצלחה;]
כניראה נועדתם אחד לשני
יאוו תודה נשמות שלי!! אוהבת המון
נפרדנו בגלל שהייתי מבולבלת ולא ידעתי מה אני רוצה..נתתי למישהו אחר להרוס את
הקשר שלנו.העיקר שהבנתי שאני אוהבת את רותם ולא צריכה אף אחד אחר 😊
יאיאייאייא אני שמחה!!
המון המון בהצלחה
אתם מקסימים.
יעלוש אני ממש שמחה שחזרתם וסידרתם הכל!..
QUOTE (HeNNNNNNN @ 01/08/2007) QUOTE (hila1990 @ 01/08/2007) QUOTE (G-A-L @ 01/08/2007) יאווווווווווו כמה שחיכיתי לראות את זה.. כשראיתי את הנושא של האשכול חייכתי חיוך כל כך גדול 😊
שמחה בשבילך מאמי..
בדיוק ... שמחה בשבילך מאמי !!!
אני כ"כ שששמחחה בשבילך !!!! 😊
אני כ"כ שמחה בשבילך !!
שיהיה לכם רק בהצלחה !! 😊
מאמי תשמרי עליו .
שמחה בשבילך .
ברור אני אשמור..מלאך שלי!
תודה לכולכןן מדהימות