QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 01/08/2007) יאהה איפה קונים כזה??
נישמע לי כיף
אממ איפה קונים?
לא יודעת
נתנו מתנה לאחותי...
בטח בחנויות לילדים וכאלה 😊
חח מכירה את זהה.
היה לי כזה פעםם....
חחחחח היה לאחי יצא לו חייייייזר בעבעב
ולבני דודים שלי יצאו מלא אפרררררוחים חמודדדדים כאלללללללה חיחיחי😊
חחח זה ממש חמוד יש לי כזה.. יצא דינוזאור 😁
בוקר טוב מאמי.. היו לי כאלו בערך 1000 ,
זה מגעיל כזה כמו גלי..
ולמה לעזעזל הביצה שלי לא בוקעת כבר חודש?!
חחח מכירה את זה... יש לאחיין שלי מלא כאלה... יש לי גפ אחת פה על המדף...חחחחח שמים במים ותוך 24 שעות הביצה ניהיית עם סדקים ואחרי זה היא פשוט בוקעת... ויוצא איזה יצור... צב... או אפרוח וכאלה שטויות... 😂
QUOTE (G-A-L @ 01/08/2007) בוקר טוב מאמי.. היו לי כאלו בערך 1000 ,
זה מגעיל כזה כמו גלי..
ולמה לעזעזל הביצה שלי לא בוקעת כבר חודש?!
את כנראה לא דוגרת עליה מספיק 😁
היה לי דינוזאור😊
וכן גמאני ראיתי לפני יומים😊
זה דווקא מאגניב וזה לא כזה מגעיל ^^
חחחחחחחחחחחח
איי איי,
משעמם לאנשים בחיים.
איזה המצאות, יא רבי . .
חחחחחח כן !
היה לאח של חברה שלי את זה
הם גודלים והופכים לחיות
איזה גודל XD
מממממ רק לי אין ביצים בחתימה? חח
QUOTE (מאוכזבת @ 02/08/2007) מממממ רק לי אין ביצים בחתימה? חח
חחחח לא את לא היחידה ... גם לי אין :]
מאיפה קונים את הביצה הזו ..? נשממע לי מוזר ביותר חחח XD
כן אני ידעתי היו לנו 4 כאלה