נכון כל הביצים שיש לרוב חברי הפורום בחתימה?...
יש כאלה ביצים גם בחיים המציאותיים..:\
ידעתם?
או שרק אני לא ידעתי?.. 😁
זה כזה מוזר,
שמים ת'ביצה במים,
יוצא משם יצור מסוים
הוא גדל בתוך המים
אז כשהוא גדל
הוא פשוט יצור מפלסטיק..
מוזר חחחחח....
חחחחח היו לי כאלה כשהייתי קטנה:]
אני מכירה כזה
אחותי גדלה פה אחד הם קבלו מתנה
שהם קנו משהו
אבל נקרע לו הרגל חחחח
זה זה מיווצר מגומי רך כזה
תקני אחד 😊
לאח שלי יש מלא כאלו ויצא לו כאלו מפלצות מפחידות
כן כן
גומי רך כזה שמגעיל לגעת בו..:\
חחחחחחחח....
חנצ'וק?.
מה קרה?
לא הבנת ?.. 😊
מה
?!??! את רצינית חחחחח?!
אז איך הוא יוצא מהביצה אם הוא מפלסטיק?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 01/08/2007) מה
?!??! את רצינית חחחחח?!
אז איך הוא יוצא מהביצה אם הוא מפלסטיק?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח איזה קרועה את..מורני אח שלי קנה גם ביצה כזו,את שמה אותה במים ולאט לאט היא נשברת ויוצא משם יצור מגומי שגם הוא גודל במים..
לא לא,זה גומי חחח
מיכל תיקנה אותי!..
הוא צריך להיות במים
ואז הביצה לאט לאט מתפרקת
ויוצא משם יצור
חחחחח
מגעיל בטירוף
והוא גדל במים
חחחחח
איך אבל?! הוא גומיי חחחחחחחח
מה הוא גדל כשהוא מתמלא במים בתוכו?
לא הבנתיייייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גמני לא מבינה איך וזה
אבל זה גומי רך כזה,מיוחד ומגעיל למגע חח לדעתי 😊
שמים את הביצה במים
והיא לאט לאט מתפרקת בתוך המים
היצור יוצא מהביצה עד שהיא מתפרקת לחלוטין
מוצאים את הביצה
והיצור נשאר בפנים
בתוך המים ווגדל חח
יש לי את זה.. מוזר ביותר
קניתי בחו"ל כי לא הבנתי מזה
זה גומי שמתנפח במים.. יש בביצה חור אחד קטן
כדי שייכנסו המים ואז הגומי מתנפח ומתנפח עד שהוא שובר את הביצה
ואז הוא ממשיך גדול עד גודל מסויים ומפסיק..
שלי עדיין בוקע,
לא רוצה לגעת.. זה נראה לי מגעיל
יאהה איפה קונים כזה??
נישמע לי כיף
חח על זה לא שמעתי עדיין חח 😯
אבל טוב לדעת שיש כזה דבר 😁