QUOTE (shakeda @ 01/08/2007) ואני יודעת שאני צריכה לשלם על מה שעשיתי ושזה לא היה במקום וחלק מהדברים בכלל לא נכונים
ואני פשוט מבקשת בליחה בכל פעם אפשרית אז הנה עוד פעם.. סליחה, וגם בפני עדי
לא אמרת שאת עוזבת את הפורום? אז תעזבי..
סליחות כבר לא יעזרו לך, מה שעשית פגע בהרבה אנשים
ועשה המון נזק, אם נסלח לך זאת שאלה של זמן..





