פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

בא לי להתאבד

✍️ shakeda 📅 31/07/2007 22:36 👁️ 436 צפיות 💬 15 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
זה הדבר שאני הכי רוצה עכשיו

אכזבתי את כולם!

הבן אדם הכי חשוב לי בחיים לא יידבר איתי יותר בחיים!

ואל תגידו שהוא עוד ידבר כי זה בדוק

אין לי כוח לחיים האלה

הדבר שהכי יעזור לי זה למות

ואני מפחדת שאני יעשה את זה

אני פשוט לא יכולה יותר


*אל תשאלו מה קרה, מי שהאמת אכפת לו, שישלח לי בפרטי*
יש כרגע בעיה במערכת ההודעות של האתר,
אז ככה שאי אפשר לשלוח פרטי.
באלך לדבר איתי אולי במסן אייסי?
להתאבד?
ככה לברוח מהמציאות?
הפתרון הכי לא טוב!..
ומאמי אנחנו אנשים,לא תמיד עושים את הדברים הנכונים
נכון אנחנו טועים,אנחנו עושים שגיעות בחיים שלנו
אנחנו מאכזבים,מתאכזבים
אבל זה לא אומר שאת צריכה להתאבד!
מה זה השטויות האלה?..:|

תחשבי רגע
על כל הרגעים היפים עם אותו הבן-אדם
תחשבי כמה טוב היה לכם יחד
הוא חייב להבין שטעית,עשית טעות

ואפילו אם לא,הוא מפסיד אותך
אני בטוחה שאת מצטערת וקשה לך עם זה
אבל איכשהוא הכול אמור להסתדר!
אל תדאגי מתוקה
קחי את עצמך בידיים
ובלי מחשבות "משוגעות"

תיהי חזקה!

אוהבת 3>
שקד אני חושבת שאנחנו צריכות לדבר
אני לא מבינה מה קורה פה
בבקשה תתחברי אל תתני לי לחשוב שזה נכון (ואת יודעת טוב מאוד למה אני מתכוונת
)
שקד מאמי , לפעמים יש לנו תקופות כאלו שאנחנו מרגישים ממש חרא עם עצמנו ,
וחושבים שוואלההה אם נמות ? זה ייפתור הכל !
כמו שרגי נראה לי אמרה לך קודם למעלה , לברוח מבעיות לא משמע לפתור אותם ,
יש בעיות מתמודדים איתם מול הפרצוף ולא מוותרים .
גם אם קשה וגם אם את מרגישה שהכל אבוד ,
ושאין מצב שהבן אדם הזה שדיברת עליו יידבר איתך שוב , זו לא סיבה להרים ידיים ,
קשה ? נכון , מישהו אמר שהחיים קלים ?
לוקחים נשימה עמוקה וממשיכים הלאה .
אני לא מכירה אותך אישית אבל לי תמיד עוזר שאני במצבך -

1 . להדליק קטורת / נרות ולנשום עמוק


2 . להגיד בלב כמה פעמים את תפילת השלווה עד שאת נרגעת -

" אלי , תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשונתם
אומץ - לשנות את הדברים אשר ביכולתי .
ואת התבונה - להבחין בין השניים .
אמן . "


אני יודעת שאולי זה נשמע לך ממש מגוחך אבל זה עוזר .
עכשיו , אחרי שנרגעת קצת וסידרת את הראש בלי לחץ ,
תסתכלי שוב על הדברים ועל מה שקורה ,
תאמיני לי שאחרי שתסתכלי עליהם שוב כמה פעמים ותחשבי על זה
תביני שזה לא כזה נורא .
לכל דבר יש פיתרון !!!
אם את צריכה משהו אני פה ... 274554643 - תוסיפי בכיףףף

תזכרי -
Never Say Never !! 😊
לפעמים בנאדם עושה טעויות
והוא צריך לשלם עליהן..

מצטערת שאני לא באה בנימה אופטימית
אבל זה היחס שמגיע לך ממני כרגע
QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) להתאבד?
ככה לברוח מהמציאות?
הפתרון הכי לא טוב!..
ומאמי אנחנו אנשים,לא תמיד עושים את הדברים הנכונים
נכון אנחנו טועים,אנחנו עושים שגיעות בחיים שלנו
אנחנו מאכזבים,מתאכזבים
אבל זה לא אומר שאת צריכה להתאבד!
מה זה השטויות האלה?..:|

תחשבי רגע
על כל הרגעים היפים עם אותו הבן-אדם
תחשבי כמה טוב היה לכם יחד
הוא חייב להבין שטעית,עשית טעות

ואפילו אם לא,הוא מפסיד אותך
אני בטוחה שאת מצטערת וקשה לך עם זה
אבל איכשהוא הכול אמור להסתדר!
אל תדאגי מתוקה
קחי את עצמך בידיים
ובלי מחשבות "משוגעות"

תיהי חזקה!

אוהבת 3>
באמת תהיי חזקה מאמי
אל תתני לייאוש לשבור אותך!
שמעי שקד, בהתחלה נראית לי ילדה ממש חמודה והסמקתי שאמרת שאני מהודל לחיקוי שלך, נכון שאמרת כל הזמן שאת מרגישה שאת מציקה ושאת חופרת....ואמרתי לך את האמת כל הזמן וסיפרתי לך הרבה דברים מהחיים שלי ואת לי....אבל פגעת בי ובליאור...בגלל מה שרשמת באיזה בלוג מפגר חברות שלי רבו אחת עם השנייה....ושוקלות לא לדבר יותר בכלללל וממש אכזבת אותי, וא אומרת שאני לא בסדר בזמן האחרון...כנראה שאת צכה קצת זמן עם עצמך לקחת לך ספייס ותתעשתי כי את באמת פה זאת שלא בסדר והוצאת את כל החברות שלי זבל ומגעיל (חלקן) ואת חברה שלך ליאור שבאמת רוצה רק טוב לך ואת חושבת שהיא בכלל לא חברה שלך והיא יודעת את זה וגם היא רוצה לכתוב לך משו...ולי כתבת בבלוג ההוא שהכנת לי שיר וגכל מה שאמרתי "ואי חמודה תודה"...היה יותר טוב שאני לא יגיב לך בכלל!

אם ככה את מזלזלת במה שאני אומרת לך, כנראה שלא שווה שאני ידבר איתך בכלל..
את ממש פגעת בי במה שכתבת שמה
נכון שגם היו דברים טובים וכתבת שאני מדהימה והכל
אבל תכלס...הרגת אותי מבפנים...וממש שיניתי את הדעה שלי לגבייך..
ואם פעם כתבת לי שיש לי פיצול אישיות מטורף בגלל שיצאתי עם חברים שלי ולא נשארתי איתך במסן בלילה...אז כנראה שאת זו עם הפיצול...מטערת מותק.
זה לא נקרא חברות.
אם ישלך משו לומר על כולן
תאמרי את זה בפרצוף או במסן אפילו בSMS...
אבל אל תלכי מאחורי הגב ושאני יידע על זה בשושו הרי את יודעת שכל מה שאת כותבת מתגלה לי בסוף..
זה מאוד פגע בי שלא אמרת לי את הדברים האלו שאת חושבת, וזה הוריד לי ממך.
חשבתי שאת שונה, אולי מיוחדת....אבל כבר לא!.

אני לא רוצה לומר שבגללך...אבל חלק גדול מאוד זה היה בגלל מה שכתבת שם בבלוג וחברות שלי רבו בגלל זה.
חברות שהן הכי טובות בשבילי
אני לא יכולה בלעדייהן
הן רבו...
את בכלל מתארת לעצמך איך אני מרגישה?
במיוחד שאת יודעת שאני כל החיים שלי זה חברות...?

את לא יודעת..

והנה גם ליאור כתבה לך פה משהו חשוב תקראי ותפנימי !!!

שקד, זאת ליאור..החברה "הכי טובה" שלך.. רק שתדעי שמתי שקראתי את כל החרא הזה ממש נפגעתי כי הוצאת אותי שם אחת הילדות הכי מגעילות שהכרת בחיים.. בגלל חולצה מסריחה של טומי?! בגלל זה? וכל השאר? כל שאר הדברים שתמכתי בך ותמיד הייתי שם בשבילךך? לזה את לא מתייחסת? מה זה בשבילך אוויר?? כל הדיאטה והכל? זה כלום? מה אני יגיד לך? זה פשוט כמו סכין בגב.. כפוית טובה.. זה מגעיל וזה הרבה יותר מגעיל אם באמת התייחסת לזה
זה יהיה ללך נעים אם אני יראה את זה לרותם ולנרדיה ולאושרי? כן?
בקיצור יצאת מגעילה ופוגעתת!!!
ביי.. החברה "הכי טובה" שלך או לפחות מה שאמרת לי כל הזמן הזה


בקיצור שיניינו מקוות שתתעשתי קצת, קחי ת'ספייס שלך ותחשבי לבד קצת מה קרה..
אנחנו לא ניהיה בהמות ונגיד צאי לנו מהחיים אבל אנחנו כן נגיד שתקחי קצת מרחק..
ככה הכי טוב ניתן לזמן לעשות את שלו, זה לא אומר שאת צכה למות בשביל זה..
נכון שזו הרגשה חרא שכולם נופלים עלייך פתאום.
אבל במקום לבוא ולפתור את זה אחד מול אחד
את פותרת את זה בדרכים אחרות ופונה לבלוגים המפפגרים הזה שגורמים רק צרות
כולם כועסים עלייך עכשיו, ואולי זו תקופב רעה פשוט והיא תעבור..
ואל תתאמצי לשלוח SMS לכולם, זה לא יפתור את חילוקי הדעות..

תחשבי על זה..

- ליטל וליאור -

ועדי..אני באמת מקווה שתשלימי כבר עם דסקל
באמת שכואב לי שאתן לא מדברות כל הזמן רבות ורבות..
קחו ת'צמכן ביידים לא רבים בגלל ילדה שאתן לא מכירות
שרושמת שטויות כאלה..

ואושרית אל תעלבי, אני שולחת לך מראשון נשיקה ענקית..

-ליטל-
תודה ליטל
אני לא מאמינה שהיא עשתה את זה ריבונו של עולם
ללכת ולספר דברים בבלוג עליי ועל כולם ואני בכלל לא מכירה אותך ,ולסכסך
אני בשוק ממך שקד כי חשבתי שאת שונה ,חמודה אבל הרסת

ושקד כדי לך להתרחק טיפה להבין איזה טעות עשית פה ואז נדבר
QUOTE (--בובית--10 @ 31/07/2007) QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) להתאבד?
ככה לברוח מהמציאות?
הפתרון  הכי לא טוב!..
ומאמי  אנחנו  אנשים,לא תמיד עושים את הדברים הנכונים
נכון  אנחנו טועים,אנחנו עושים  שגיעות בחיים  שלנו
אנחנו  מאכזבים,מתאכזבים
אבל  זה לא אומר שאת צריכה להתאבד!
מה זה השטויות האלה?..:|

תחשבי  רגע
על  כל  הרגעים  היפים עם  אותו  הבן-אדם
תחשבי  כמה טוב היה לכם יחד
הוא חייב להבין שטעית,עשית  טעות

ואפילו  אם לא,הוא מפסיד אותך
אני בטוחה שאת מצטערת וקשה לך  עם זה
אבל איכשהוא הכול  אמור להסתדר!
אל תדאגי מתוקה
קחי את עצמך בידיים
ובלי מחשבות "משוגעות"

תיהי חזקה!

אוהבת 3>
באמת תהיי חזקה מאמי
אל תתני לייאוש לשבור אותך!
........
מאמי..התאבדות זה ממש לא פיתרון סתם ברחת מבעיות וויתרת על המתנה הכי גדולה שבני האדם קיבלו-את החיים.תקחי לעצמך זמן תעשי הערכת נזקים ותבדקי מה קורה עם החיים שלך ועם האנשים החשובים לך..
כל הבנות שנפגעו ממני אני מצטערת ובאמת שלא הייתה לזה סיבה
אני לא יכולה לחזור אחורה וכל מה שנשאר לי לעשות זה להצטער
כל הלילה לא נרדמתי בגלל שעשיתי את זה
אני יודעת שמה שעשיתי זה לא טוב ובאמת שאני לא הולכת להתערב לכן בחיים יותר
אני מקווה שהכל יסתדר
ביי.. ובהזדמנות הזאת אני גם יצא מהפורום כי אני לא חושבת שעכשיו להישאר פה
יראה שאני מתנתקת מכן.. אז זהו
ואני מצטערת בפני כל מי שנפגע
שקד אמרתי לך קחי לך כמה ימים של שקט להבין את הטעות שעשית
ואת לא נרדמת?מה את אומרת עליי שאני יושבת ובוכה לעדי
אם הזמן יסלחו לך
ואני יודעת שאני צריכה לשלם על מה שעשיתי ושזה לא היה במקום וחלק מהדברים בכלל לא נכונים
ואני פשוט מבקשת בליחה בכל פעם אפשרית אז הנה עוד פעם.. סליחה, וגם בפני עדי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך