מישו יודע עם מורידים נקודת חן
זה מסוכן?
לא מורידים נקודות חן ..
אולי את מתכוונת לגדולות כאלה?
יענו בולטות כמו פלולות כאלה ..
מורידים אותן בניתוח .
אם אלה נקודות חן הגדולות
והבלוטות האלה אז זה כמו ניתוח
וזה לא כל כך כואב (לא עשיתי אבל אני יודעת)
ונקודות חן רגילות אי אפשר להוריד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני רוצה להוריד
אבל צריך לעשות סדרת בדיקות
אם מותר או לא
וכל הורדה של נקודת חן כזאת
יכולה להביא לסרטן העור
ככה אמרו לי
ובגלל זה אני רוצה אבל פוחדתת:\
אפשר להוריד וזה לא מסוכן
תלכי לרופא והוא יפנה אותך למי שצריך
QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) אני רוצה להוריד
אבל צריך לעשות סדרת בדיקות
אם מותר או לא
וכל הורדה של נקודת חן כזאת
יכולה להביא לסרטן העור
ככה אמרו לי
ובגלל זה אני רוצה אבל פוחדתת:\
מי אמר לך את זה ?
לא נראה לי שיש סיכון.
QUOTE (NoFOosH @ 31/07/2007) QUOTE (רגייי @ 31/07/2007) אני רוצה להוריד
אבל צריך לעשות סדרת בדיקות
אם מותר או לא
וכל הורדה של נקודת חן כזאת
יכולה להביא לסרטן העור
ככה אמרו לי
ובגלל זה אני רוצה אבל פוחדתת:\
מי אמר לך את זה ?
לא נראה לי שיש סיכון.
הרופא שלי!.. 😊
בגלל זה עכשיו אני פוחדת
ובשביל לגלות האם כדי להוריד או לא
צריך לעשות בדיקות
נקודות חן עלולות להביא לסרטן העור
לא ההורדה שלהן !
מורידים נקודות חן אם יש חשש שהן מסרטנות
ובטח שאפשר גם רגילות, לא רק בולטות.
לי היתה נקודה שהיה חשש שהיא מסרטנת והורידו לי
זה ממש לא מסוכן
כמובן שצריך ללכת לרופא וכ'ו
הוא זה שיגיד אם יש חשש שהיא תסרטן ..
וימליץ אם להוריד או לא.
בד'כ זה נקודות שהן לא עגולות, או בצבע מוזר.
שימו לב לדברים האלה ...
נקודות בולטות זה ממש לא קשור.
יכולה להיות נקודה בולטת שהיא בסדר גמור.
אם יש נקודה שהיא לא עגולה, או בצבע מוזר, שונה כזה - תלכו לבדוק !!!
קיצור זה לא מססוכן \=
רק שזה יכול להשאיר צלקות
זה תלוי בסוג העור וברגישות שלו.
אפשרי להוריד וזה ממש לא מסוכן
אבל משאיר צלקת..
וזה לא מחייב להוריד
למשל לי יש והיא לא מסוכנת אני בודקת אותה כל שנה..
ואני לא מורידה אותה כי היא לא ניתנת לסיכון..
אבל למשל לאחי היה ושהוא בדק אז היא הייתה מסוכנת והורידו לו אותה..
אפשר להוריד כל נקודת חן
וגם כאלה שגודלות בשמש
איפלו עדיף
לאחותי הייתה כזאתי
והיא הורידה אותה
אבל אחרי זה אמרו לה שהיא לא מסרטנת
אבל זה קצת משאיר צלקת ....
עדיף צלקת מאשר סרטן!!!
QUOTE (oshritsa @ 31/07/2007) אפשר להוריד וזה לא מסוכן
תלכי לרופא והוא יפנה אותך למי שצריך
😉
QUOTE (sexy_girl8 @ 31/07/2007) נקודות חן עלולות להביא לסרטן העור
לא ההורדה שלהן !
מורידים נקודות חן אם יש חשש שהן מסרטנות
ובטח שאפשר גם רגילות, לא רק בולטות.
לי היתה נקודה שהיה חשש שהיא מסרטנת והורידו לי
זה ממש לא מסוכן
כמובן שצריך ללכת לרופא וכ'ו
הוא זה שיגיד אם יש חשש שהיא תסרטן ..
וימליץ אם להוריד או לא.
בד'כ זה נקודות שהן לא עגולות, או בצבע מוזר.
שימו לב לדברים האלה ...
נקודות בולטות זה ממש לא קשור.
יכולה להיות נקודה בולטת שהיא בסדר גמור.
אם יש נקודה שהיא לא עגולה, או בצבע מוזר, שונה כזה - תלכו לבדוק !!!
קיצור זה לא מססוכן \=
רק שזה יכול להשאיר צלקות
זה תלוי בסוג העור וברגישות שלו.
איתה
QUOTE (sexy_girl8 @ 31/07/2007) נקודות חן עלולות להביא לסרטן העור
לא ההורדה שלהן !
מורידים נקודות חן אם יש חשש שהן מסרטנות
ובטח שאפשר גם רגילות, לא רק בולטות.
לי היתה נקודה שהיה חשש שהיא מסרטנת והורידו לי
זה ממש לא מסוכן
כמובן שצריך ללכת לרופא וכ'ו
הוא זה שיגיד אם יש חשש שהיא תסרטן ..
וימליץ אם להוריד או לא.
בד'כ זה נקודות שהן לא עגולות, או בצבע מוזר.
שימו לב לדברים האלה ...
נקודות בולטות זה ממש לא קשור.
יכולה להיות נקודה בולטת שהיא בסדר גמור.
אם יש נקודה שהיא לא עגולה, או בצבע מוזר, שונה כזה - תלכו לבדוק !!!
קיצור זה לא מססוכן \=
רק שזה יכול להשאיר צלקות
זה תלוי בסוג העור וברגישות שלו.
זה לא משאיר בכלל צלקות!!!!! דודה שלי עשתה!
QUOTE (Bubit_metuka @ 31/07/2007) QUOTE (sexy_girl8 @ 31/07/2007) נקודות חן עלולות להביא לסרטן העור
לא ההורדה שלהן !
מורידים נקודות חן אם יש חשש שהן מסרטנות
ובטח שאפשר גם רגילות, לא רק בולטות.
לי היתה נקודה שהיה חשש שהיא מסרטנת והורידו לי
זה ממש לא מסוכן
כמובן שצריך ללכת לרופא וכ'ו
הוא זה שיגיד אם יש חשש שהיא תסרטן ..
וימליץ אם להוריד או לא.
בד'כ זה נקודות שהן לא עגולות, או בצבע מוזר.
שימו לב לדברים האלה ...
נקודות בולטות זה ממש לא קשור.
יכולה להיות נקודה בולטת שהיא בסדר גמור.
אם יש נקודה שהיא לא עגולה, או בצבע מוזר, שונה כזה - תלכו לבדוק !!!
קיצור זה לא מססוכן \=
רק שזה יכול להשאיר צלקות
זה תלוי בסוג העור וברגישות שלו.
זה לא משאיר בכלל צלקות!!!!! דודה שלי עשתה!
זה כן..
זה שלדודה שלך לא נשארה צלקת לא מעידה
על כל שאר האנשים שעשו את ה"ניתוח" הזה.
הכל תלוי בסוג העור..
ואני עם סקסי גירללל😊