QUOTE (Bubit_metuka @ 31/07/2007) QUOTE (sexy_girl8 @ 31/07/2007) נקודות חן עלולות להביא לסרטן העור
לא ההורדה שלהן !
מורידים נקודות חן אם יש חשש שהן מסרטנות
ובטח שאפשר גם רגילות, לא רק בולטות.
לי היתה נקודה שהיה חשש שהיא מסרטנת והורידו לי
זה ממש לא מסוכן
כמובן שצריך ללכת לרופא וכ'ו
הוא זה שיגיד אם יש חשש שהיא תסרטן ..
וימליץ אם להוריד או לא.
בד'כ זה נקודות שהן לא עגולות, או בצבע מוזר.
שימו לב לדברים האלה ...
נקודות בולטות זה ממש לא קשור.
יכולה להיות נקודה בולטת שהיא בסדר גמור.
אם יש נקודה שהיא לא עגולה, או בצבע מוזר, שונה כזה - תלכו לבדוק !!!
קיצור זה לא מססוכן \=
רק שזה יכול להשאיר צלקות
זה תלוי בסוג העור וברגישות שלו.
זה לא משאיר בכלל צלקות!!!!! דודה שלי עשתה!
חח אמרתי
זה תלוי בסוג העור, ברגישות שלו.
כיף לדודה שלך שלא נשאר ..
לי נשארה ;\
באסה .... אבל שווה את זה.
[=
כל נקודת חן אפשר להוריד
מסוכנת.. לא מסוכנת
בא לרופא או לא בא לו
חברה שלי הורידה נקודת חן סתם כי היא לא אהבה אותה
והיא הייתה לה במקום תקוע
אבל באמת קחי בחשבון שזה משאיר צלקת קטנטונת...
אבל לא רצינית בכללל!!
אם הנקודת חן מפריעה לך..
תורידי אותה...
זה ממש לא סיפוור
הנקודת חן היא בבטן מתחת לפופיק כזה
ובגלל זה אני מזה מתבאסתת ללכת עם בגד-ים וזה
איזה שטויוווווווווווות
מאמי זה באמת בקטננה .. !!
קחי את זה כמשהו חמודי ;P חחח
גמלי יש אחת כזה מעל הפופיק דווקא
ואני ממציאה לה שמות וצוחקת עליה וכאלה חחחחחחחחחחחחחח
(כאילו עם חברות וכאלה כולם מכירות אותה ;P )
[אל תחשבו שאני מפגגגגגרת ;P ]
קיצור מאמי קחי את זה בקלות
לא יודעת אם שווה לך להוריד
כי זה יכול להשאיר לך צלקת יחסית גדולה (כל מי שאמר שזה קטן .. זה תלוי בסוג העור לי נשארה צלקת מכוערת איפה שהורדתי ;\)
ואז בכלל תתבאסי ללכת עם בגד ים \=
ואם בכל זאת תחליטי להוריד
אז בקשר לסיכון - זה לא מסוכן
לי הייתה נקודת אצבע ביד ואמרו לי להוריד אותה זה לא כואב אבל את באמת צריכה לעבור בדיקות אלא אם כן הרופא נתן לך הפנייה
להפך אם משאירים זה מסוכן (רק לפעמים)
אויש שימי זיןןןןן
לי יש על הלחי ומצידי שתשאר שם מי שלא טוב לו שלא יסתכל