היא מבינה ואמרה שזה יעבור מהר
ושנוכל להפגש ואין בעיה
ושהקשר שלנו חזק ולא יקרה כלום,היא החיים שלי מושלמת!!!!!!
איך אני אוהבב אותהההההה
פשוט הכול הילדה הזו!!!
מלאך משמיים
זה היה ברור שהיא תבין (:
העיקר שתיפגשו ....
QUOTE (hila1990 @ 31/07/2007) זה היה ברור שהיא תבין (:
העיקר שתיפגשו ....
😊😊
וגם דיברתי עם אבא שלי
ימי שישי אני לא עובד,סתומרת חמישי אפשר לצאת
ואני יעבוד ארבע פעמים בשבוע רקקקק
אחח אחח הכול התסדרר איך היא תשמחח על זההה
איזה חמוד אתה תום יאאאא
אני שמחה בשבילך על האהבה המקסימה הזו!!!!
אני רוצה תמונה שלכם משותפת
מאמי אני וחבר שלי בדיוק במצב הזה אני רואה אותו ממש קצת בזמן האחרון.
היא צודקת , אתם תעברו את זה זוג מקסססים וחמוד שכמותכם [:
אני חושבת שהיא תבין...
וגם לצאת בין 6-11 זה לא כזה נורא...
אני מאמינה שהיא תבין ואתה יכול נגיד באמצע לשלוח לה הודעה שאתה אוהב ומתגעגע 😊
בהצלחה😊
חחחחחחח חמודים😊
אני שמחה שהיא הבינה..