אוקיי ככה
יש לי הצעה מאבא שלי לעבוד שבועיים ולעשות 3500 שקל!
עכשיו הבעיה שאני במשך שבועיים צריך לקום כל יום בחמש וחצי בבוקר ולעבוד עד 6 בערב
עכשיו הפחד שלי זה הניתוק מהחברה,אני מפחד שזה ירחיק,כי פעם אחת שבועיים הייתי בחול בגלל משפחה ושחזרתי ירדתי ישר לאלית לחמישה ימים,אני מפחד שמשו יקרה שיהיה ריחוק ניתוק,והיא כל כך חשובה לי ואני בחיים לא רוצה שזה יקרה,אני יוכל להפגש איתה בין 6 וחצי בערב ל11 בלילה משו כזה כל יום ויום שישי לצאת רגיל,היא תבין?
אם החבר שלכן הייה בכזו דלימה הייתן מבינות?
עוד לא דיברתי איתה על זה,לדעתי היא תבין אני פשוט מפחד מריחוק.
תודה על העזרה מראש
לפי דעתי הייתי מבינה את החבר שלי בסה"כ זה עבודה
והיא תוכל להבין אותך אני בטוחה
וחוץ מזה אתה לא עובד עד שעות מאוחרות ככה שארחי
העבודה אתה יכול להיפגש איתה..
אל תחשוש אם אוהבים שום דבר לא יתפקשש..
מווואאה:]בהצלחה ותדבר איתה!
מסכימה עם חופית..
אתה גם תוכל לדבר איתה בהפסקות שלך לא?
היא תבין =]
הרי אתם אוהבים אחד את השני ולא משנה מה אתם בדוק תמצאו זמן להיות ביחד למרות הכל..
פסקות? חח
אני עובד בבני ברק אני עובד במפעל עם אבא שלי ונוסעים לכל הארץ
אני חוזר מעבודה בבשש בערב וחמש וחצי למחרת צריך לצאת לעבודה,אני יוכל להפגש איתה אבל לא עד מאוחר מ6 וחצי בערב עד איזה 11 וחצי שאני יספיק לישון לפחות 5 שעות חצח
לא נורא העיקר תיהיו קצת ביחד זה גם משהו..
ויעבור מהר כולה שבועיים..
תשרוד אחי 😊
היא תבין..
אם האהבה שלכם מספיק חזקה אין לך מה לדאוג 😊
תוכל לפצות אותה בשישי שבת 😉
התגובות שלכן כל כך עוזרות לי אתן לא מבינותת,זה נותן לי ביטחון והכול,אני מקווה שהיא תבין ואני יפצה אותה כל כךךךךךךךךךךךךךךךך
אניש מחה שאתה מרגיש יותר טוב :] חח
מאמי קודם כל מעבר להכל
תדבר איתה תשאל אותה
מה דעתה ואם לא מפריע לה
תגיד לה אם זה לא יפגע בקשר
ותגיד לה שאתה לא תעשה כלום שיפגע בו
אני אישית הייתי מקבלת ומבינה את זה
כי זה לא שאתם לא נפגשים בכלל
אלא בשעות אחרות וזה סבבה
תדבר איתה על זה מאמי
בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת,אני ידבר איתה היום עוד ישנה הנסיכה הנרדמת הזאת חח
אני הייתי הולכת על זה ברור שהיא תבין!
זה מלא כסףףףףף
תפנק אותה במלא מתנות
QUOTE (MiLaNo @ 31/07/2007) אני הייתי הולכת על זה ברור שהיא תבין!
זה מלא כסףףףףף
תפנק אותה במלא מתנות
אהבה לא קונים במתנות וכאלו,אבל אני יפצה אותה במשו אבל יותר חשוב לי לפצות אותה באהבה ובלהיות איתה אחר כך הרבה ולבלות איתה ולהראות לה שאני עשיתי את זה לא ביתר רצון
לך על זה (: בהחלט !
עד שהיא מתעוררת .. וגם שלח הודעות אולי מדי פעם של בוקר טוב מותק וכאלה (:
כיף לקבל הודעות כאלה . חוץ מזה עד 6 בערב - תמיד אפשר להיפגש אחר כך אפילו לאיזה שעה .
וגם .. קצת להתגעגע . מה מזיק 😉
דבר איתה היא חייבת להבין אם היא אוהבת אותך היא תקבל את זה..
תמיד תוכל לראות אותה בערב וגם אם זה לשתי דקות...
אני מאמינה שאם לה זה היה קורה היא הייתה רוצה שתבין אותה..
בהצלחה =))
כה צודקות😊😊😊
תודה רבה בנות ת'לא מבינות כמה ת'ן עוזרות