חחח היה משעמם לצערי לא עשיתי כלום.
יהיה טוב
(:
QUOTE (lipaz-sol @ 31/07/2007) חחח היה משעמם לצערי לא עשיתי כלום.
יהיה טוב
(:
לא נורא מאמי בעזרת השם תמיד יש את שנה הבאה 😂
QUOTE (מאוכזבת @ 31/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 31/07/2007) חחח היה משעמם לצערי לא עשיתי כלום.
יהיה טוב
(:
לא נורא מאמי בעזרת השם תמיד יש את שנה הבאה 😂
חחחחחחח צודקת 😁
עד שהיה יום האהבה ועד שיש לי חבר רציני שאני רוצה להיות איתו ביום האהבה הוא בצבא . .
הקטטטע שבכלל לא ידעתי שזה יום האהבה. .
אני ועוד חברה שתינו חזרנו באותו יום מטיסות שונות אז כל הבנות יצאנו . . העברנו צחוקים וכאלה ומישו עובר ועושה לנו יום אהבה שמח . .
ואני כזה יווום האהבה היום ? ואני עוד לבד !?
היה מושלם וכל מילה אחרת מיותרת
יצאנו למסעדה ..
לא הבאנו מתנות
אבל קיבלתי וורד
שעכשיו אני רואה שהוא כבר נבל ומת..חחח
הייתי עם קרנווושה
היה כיייייייף =))
קרן-אל אני אוהבת אותך 😛