שתפו, מה היה?
לאן יצאתם?
מה קיבלתם מתנה?
ומה נתתם בתור מתנה??
😉
הייתי עם חברות וידידים והיה ממש כיףף
רוב היום היינו יחד ובערב גם יצאנו לפאב חמודיי והיה מצחיקק
אממ אומנם היה עצוב כי אהובי בצבא😢
אבל יהיה טוב😊
אוהבת אותך חנו'ש איך היה לך מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE אוהבת אותך חנו'ש איך היה לך מאמי?
גמני אותך מאמייי... ושכחת שאנחנו צריכות להיות חזקות אפילו שהם בצבא?? חחחח
היה לי נחמד.. יצאתי עם חברה לשבת איפשהו לשתות משהו 😊
ממממממ היה נחמד אני יודעת..הייתי אצל החבר לא משהו מיוחד..נהנינו יחד והכל..עשיתי לו עציץ מאה סיבות למה אני אוהבת אותו..הוא התלהב 😂
QUOTE (מוריה16 @ 31/07/2007) 😢 יום האהבה עלקקק
למרות שלא היה נורא כ"כ...
יצאתי עם חברה לעזריאלי וקנינו בגדים (:
אז לא יצא לי לחשוב בכלל על זה חחחח
הלכתי עם חברות שלי לראות סרט
ואחר כך ישבנו בחוץ והיה צחוקים 😛
היה כיף
לא כל כך נורא להיות לבד ביום האהבה 😊
למרות שרק בלילה ראיתי אותו כי עבדתי היה כיייייייייייףףףףףףףףףףף
ישבנו כמה חבר'ה ועשינו צחוקים.. היה לילה נחמד =]
היה קצת מבאס כי הוא חוווולה מתתתת
אז אפילו נשיקה לא קיבלתי😢
אבל לפחות שכבנו מחובקים
אוווח כמה אני אוהבת אותו
מקוווה שלכולם היה יום אהבה שמחחחח 😊
לא הייתי עם החבר כי הוא דפק משמרת בעבודה ..
אבל היום קיבלתי פיצוי הולם + ארוחה 😊
ואני כתבתי לו מכתב שהוא יקבל רק בשישי כי היום שכחתי מזה ..
אני בצפון והוא באילת \\\\=
לא נורא רואה אותו בעזרת השם יום שישי
אז נפצה אחד תשני D:
אבל היה ממש כייף בצפון((:
אני ועוד שתי חברות שלי ועוד שתי ידידים שלי יצאנו לאכול סמבוסק יאמייייייייי איזה טעים זה היה ..!!!