איזההה חמודדדד
שמחה בשבילך מאמי שתמיד תהייה מאושר ככה.. =]
QUOTE (Mami_4_Ever @ 30/07/2007) מאמי מה אתה אומר סליחה..
תפרוק..😊
זה הכי כיף שישי..
שמחה בשבילך נשמה שלי..
בהצלחה!
ותדע להשקיע בה הרבה יותר ממה שהיא משקיעה..(עצה)
העצה שלך זה זהב את זה גם אני יודע חח
אני כבר מתכנן לה את המתנה ליום הולדת ויש לה בסוף ספטמבר חחח
וזה יוצא גם החצי שנה שלנו
אז אני צריך לעשות משו מיוחד בקיצר התחלתי בחשיבות מעכשיו
יאאאאא אני שמחה בשבילך
רק שימשייך ושתהיה תמיד מאושר😊
שמה בשביללך מאמי (:
הלווואי וימשיך כך תמיייד !
בהצלחה ענקיית 😁