היום חגגתי פעם ראשונה בחיי טו באב אמיתי אמיתי!!
לפני יומיים ככה דיברתי עם חברה שלי ואמרנו נעשה משו קטן גם ככה יש לחברה שלה יום הולדת
בקיצור היום באתי אליה בסביבות 4
והיא עושה לי כזה חכה פה רגע
ואז שהיא אמרה לי להכנס בא לי השוק
היא שמה מנורה כזאת וורדה שעושה אור רומנטי
ומלא נרותתת
על המיטה היה דובי עם לב עליו שכתוב ליו יו סו מאץ שתולים על החלון ודובי משוקלד עם לב ובלון קטן בצורת לב שכתוב עליו I LOVE YOU על מקל שיש בו סוכריות
הייתי בשוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
בחיים שלי לא עשו לי דבר כזה יפה בחיים שלי
זו פעם ראשונה בחיים שלי שחגגתי טו באב
הרגשתי שמח,מאושר שמישי אוהבת אותי שיש לי חברה ואנחנו באמת אוהבים אחד את השני ומאוהבים אחד בשנייי.
אני כל כך אוהבב אותההההה החיים שליייייייייי היא הכול בשביליייי היא מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!
חח סורי על הפריקת אושר 😁
חחחחחחחחחחחח איזה חמוד .
קראתי את האשכול שלך עם חתיכת חיוך דבילי מרוח על הפרצוף ...
אתם זוג מקסים3>
שתמיד תהיה מאושר ככה!
וכל הכבוד לה נשמע מהמם מה שהיא עשתה ..
איזו חמודהה
הפתעה בהחלט נעימהה
דווקא שאתה לא מצפה למשהו כזה או אחר...
שיהיה לכם בהצלחה 😉
סורי על פירקת האושר?!?!?!
שיהיו רק פריקות כאלה
אני ממש מאושרת בשבילך
אתה מקסים וזה מגיע לך
מקסים ומקסימה מתוק ומתוקה
השילוב המנצח יום אהבה שמח
והמון בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח איזה חמוד...שמחה בשבילך 😊
שתחגוג איתה עוד הרבה.
מאמי מה אתה אומר סליחה..
תפרוק..😊
זה הכי כיף שישי..
שמחה בשבילך נשמה שלי..
בהצלחה!
ותדע להשקיע בה הרבה יותר ממה שהיא משקיעה..(עצה)
שמחה בשבילך תומי.
הלוואי ותמיד תהיה כך מאושר. 😊
מקווה שיהיו לך עוד הרבה ימי אהבה מדהימים. 😊 בהצלחה בעתיד.
אוהבת המון..
מואההה
QUOTE (נאפי @ 30/07/2007) סורי על פירקת האושר?!?!?!
שיהיו רק פריקות כאלה
אני ממש מאושרת בשבילך
אתה מקסים וזה מגיע לך
מקסים ומקסימה מתוק ומתוקה
השילוב המנצח יום אהבה שמח
והמון בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מואההה
אאאאוייי איזזה חמודדדדים!
כל הכבוד לה 😛
ומזה הסליחה הזאתי???!!!!!!!!
שתמיד תהיה מאושר ככה!!!!
עם חיווווווווך על הפנים!
😁
חחחחח ששמחה בשבילךך :]]]
שתמיד תהיה ככה מאושר !
יאא תומוש זה נשמע מושלם!!!
איזה מקסימיםםם אתםםםםםםםםם יאיאיאייייי
חח בסוף לא ראיתי אותך=\
יום אהבה שמח!!
חחחחחחח שמחה שנהניתם..טו באב זה אחלה של המצאה בשביל אלה שחוגגים..
QUOTE (HeNNNNNNN @ 30/07/2007) חחחחח ששמחה בשבילךך :]]]
שתמיד תהיה ככה מאושר !
😁
חחחח איזה חמוווד אתתהה
ונשמע ממש יפהה מה שהיא עשתה לךךך..
תמשיכו להנות ככה ביחחחד
בהצלחה לכםם :]]
חחחח איזה חמוד...שמחה בשבילך
שתחגוג איתה עוד הרבה. 😊