רגינה תודה אהובה ..
אוהבת אותך כ"כ
למה מי שהולך לפסיכולוג הוא מפגר?! ממש לא פסיכולוג הוא בנאדם שמקשיב ושעוזר להבהיר את הדברים אני לא רואה בזה שומדבר רע והצעתי את זה כי אם את לא שמה לב המצב שלך מתדרדר את מדוכאת אולי לא דיכאונית כל הזמן אבל את כן מדוכאת ואם הגבתי בכלל באשכול זה אומר שאכפת לי..תראי את זה איך שבא לך אבל לאנשים פה אכפת..את לא אוהבת שכל הזמן אומרים לך את תתגברי אז מציעים לך דברים את יכולה לקבל ואת יכולה שלא לקבל
לא ניראלי שעזרה מקצועית ממש תעזור טובבב?
ואלליי זה כן פוגע
סבבה אם עזרה מקצועית לא לרוחך זה גם בסדר..ואם פגעתי זו לא הייתה כוונתי.אם בכל מקרה את צריכה משהו אני פה
בר אני מקווה שיעזור
אמרתי לך מה קורה לי ואם עקבת אחרי מה שקרה בפורום
את מבינה כמה אני בתחתית.. אם בא לך לדבר תגידי לי..
אני לא אהיה פה הרבה זמן.. זה כנראה היום האחרון אז אני רוצה לנסות לעזור למישו
אולי אני אצליח..
מקווה שתרגישי יותר טוב עם הזמן.
-שקד-