כי ראיתי את דרכי, נעלמת ביער סבוך
בין קירות חורשים, בתוך האדמה המדממת
רגליים ננעצו, היכו שורשים.
ולרגע יכולתי לשמוע עלים מלמדים שירתם,
ורציתי לעלות גבוה לפרוח איתם.
הכרתי טיפותיו של הגשם, נקבות בתוכי, יורדות מתחתיי,
והרוח קרה ונואשת הקפיאה אותי, הכבידה עליי.
ולרגע יכולתי לנגוע בקצה הכאב האפור,
ורציתי לעלות גבוה לראות את האור,
לראות את האור.
אומרים השמיים כחולים מעלינו, מלאים באורות.
אולי יום אחד אוכל גם אני לראות... לראות...
ונפלתי לארץ בשקט עצמתי עיניי,
אטמתי ליבי והרגשתי איך אני מתפרקת,
מכל כאביי, מכל בדידותי.
ולרגע יכולתי לברוח כנוצה על כנפה של ציפור,
והצלחתי לעלות גבוה, לראות את האור,
לראות את האור.
ולרגע יכולתי לברוח כנוצה על כנפה של ציפור,
והצלחתי לעלות גבוה, לראות את האור,
לראות את האור.
לראות את האור, לראות את האור...
😢
דיייי מאמי תפסיקי להיות בדיכאון צאייייייייייייי מי זה
איפה בר השמחה המאושרת ?תחזריייי
די אני כבר לא יכולה לראות אותך עצובה 😢
מה יעזור לך להיות עצובה ?
סליחה שהתנפלתי ככה אבל אני דואגת לך
QUOTE (oshritsa @ 30/07/2007) דיייי מאמי תפסיקי להיות בדיכאון צאייייייייייייי מי זה
איפה בר השמחה המאושרת ?תחזריייי
די אני כבר לא יכולה לראות אותך עצובה 😢
מה יעזור לך להיות עצובה ?
סליחה שהתנפלתי ככה אבל אני דואגת לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshritsa @ 30/07/2007) דיייי מאמי תפסיקי להיות בדיכאון צאייייייייייייי מי זה
איפה בר השמחה המאושרת ?תחזריייי
די אני כבר לא יכולה לראות אותך עצובה 😢
מה יעזור לך להיות עצובה ?
סליחה שהתנפלתי ככה אבל אני דואגת לך
-חיבוקקיי-
אוהבת מלאא
QUOTE (oshritsa @ 30/07/2007) דיייי מאמי תפסיקי להיות בדיכאון צאייייייייייייי מי זה
איפה בר השמחה המאושרת ?תחזריייי
די אני כבר לא יכולה לראות אותך עצובה 😢
מה יעזור לך להיות עצובה ?
סליחה שהתנפלתי ככה אבל אני דואגת לך
קשה לי לצאת מזהה ..
זה לא משהו שאני יכולה לעצור אותו , כמו שאת חושבת . וכמו שכולכם חושבים
בר המאושרת ? בחיים לא הייתי תמיד הייתי אומללה .. תמיד הרגשתי רע
אבל ניסיתי להסתיר את זה שאף אחד לא יראה
שלא יחשבו שאני תמיד מחפשת צומת לב
אבל תאמינו שזה הדבר האחרון שאני מחפשת .
קשה לי לצאת מזה , זה שורףףף כואב בועט ביי כמו בכדור !😢
רע לי , באמת רע לי.
אני לא יכולה להיות אופטימית !
קשה לי 😢
כל מה שהיה לי .. כל מה שעד עכשיו עזר לי הלך, נעלם , נטש
השאיר אותי לבד זרוקה באמצע שום מקום ..😢
זה פסדר אושרית אני לא כועסת או משהו, אני מבינה אותך!
אוהבת אותך ..
QUOTE (koka15 @ 30/07/2007) QUOTE (oshritsa @ 30/07/2007) דיייי מאמי תפסיקי להיות בדיכאון צאייייייייייייי מי זה
איפה בר השמחה המאושרת ?תחזריייי
די אני כבר לא יכולה לראות אותך עצובה 😢
מה יעזור לך להיות עצובה ?
סליחה שהתנפלתי ככה אבל אני דואגת לך
קשה לי לצאת מזהה ..
זה לא משהו שאני יכולה לעצור אותו , כמו שאת חושבת . וכמו שכולכם חושבים
בר המאושרת ? בחיים לא הייתי תמיד הייתי אומללה .. תמיד הרגשתי רע
אבל ניסיתי להסתיר את זה שאף אחד לא יראה
שלא יחשבו שאני תמיד מחפשת צומת לב
אבל תאמינו שזה הדבר האחרון שאני מחפשת .
קשה לי לצאת מזה , זה שורףףף כואב בועט ביי כמו בכדור !😢
רע לי , באמת רע לי.
אני לא יכולה להיות אופטימית !
קשה לי 😢
כל מה שהיה לי .. כל מה שעד עכשיו עזר לי הלך, נעלם , נטש
השאיר אותי לבד זרוקה באמצע שום מקום ..😢
זה פסדר אושרית אני לא כועסת או משהו, אני מבינה אותך!
אוהבת אותך ..
בר, אני מבינה אותך ואת מה שאת מרגישה!
באמת!
אבל להגיד שאת אומללה, בטח לא יעזור לך..
גם אני הייתי שם...באמת אני אומרת לך.
אבל פשוט קמתי, עם כל הקושי, קמתי לבד ולקחתי את עצמי בידיים!
ותאמיני לי שזה עזר לי!!!
את יכולה לדבר ולפרוק..
אבל תדאגי שזה יישאר מאחורייך בשלב כלשהו..
תוציא את זה ממך, אל תישארי ככה..
אל תכניסי לעצמך לראש שאת אומללה ומסכנה ולא יכולה להתגבר כי ככה באמת לא תצליחי!
ואם את צריכה משהו, את יודעת איפה למצוא אותי :]
סליחה עם פגעתי או משו..בצורה של איך שיצאו הדברים
זו ממש לא הייתה הכוונה!
מאמי מה קרה?
דבריי זה יעשה לך רק טוב להוציא את זה
אפילו ספרי לי באייסי אני ישמח לעזור לך אפילו אם את רוצה בואי אליי את לא גרה רחוק רחוב ליד
בורי תקשיבי לי
כמה שזה נשמע לא הגיוני
הייתי במקום שלך באמת, נפלתי למקום שלא חשבתי שאני יקום ממנו
האור היחיד בחיים שלי עזב וחשבתי שאני לא ייצא מהחושך שנכנסתי אליו
הייתי בדיכאון הזה שלוש חודשיים שזה היה הדבר הכי קשה שעברתי
אבל אחרי שלוש חודשיים של סבל פשוט אמרתי לעצמי דיי אם אני ימשיך ליפול אני בחיים לא יקום
לקחתי את עצמי בידיים וקמתי, לא נתתי לאפחד את התענוג לראות אותו נופלת
המשיך לכאוב לי, המשיך להיות לי קשה, אבל התמודדתי עם הכל בכל הכוחות שנשארו לי
ואחרי שהרמתי את עצמי גם חברים שלי יכלו לעזור לי
ותראי אותי היום?
אולי לא הילדה הכי מאושרת בעולם
אולי אין לי הכל ואולי לא הכל הסתדר לי, כי צלקות נשארו
אבל אני חיה.. ואני שמחה.. ואני מחייכת..
ואני מנסה להיות מאושרת כמה שאני יכולה
ותאמיני לי שאת גם יכולה, פשוט תנסי לקום לאט לאט, ואם קצת כוח ממך גם אנחנו נוכל לעזור לך =]
בנאדם שלא מנסה לקום בעצמו אפחד לא יוכל לעצור לו.. את חייבת לעזור לעצמך קודם
ואת יודעת שאם את צריכה כל דבר אני פה =]
יש לך אותי באיסי 317859115
אוהבת'תך..!! =]
אז אני מאוד מצטערת בשבילך בר אבל את תמשיכי להישאר ככה אם לא תעזרי לעצמך לצאת מזה..תמיד היית כזאת?-הגיע הזמן להשתנות!
תאמיני או לא?
אני בדיוק במצב שלך! אני מרגישה שאני בתחתית!
הכי למטה שאפשר!
אבל אני יודעת שאני חייבת לשנות את זה
וזה כל כך קשה!
אבל לפחות אני מנסה,
אני בטוחה שאת לא רוצה להישאר ככה
אז יאללה נשתנה ביחד? ;]
אם בא לך תאיסי או תמסן שלי, שלחי לי הודעה פרטית אני תמיד פה בשבילך =]
אני מבטיחה שאני אנסה לעודד אותך ולא לתת לך ליפול כל פעם שאת עצובה
אז גמאת אה?
יאללה אם בא לך תודיעי לי
מקווה שתסכימי לעזור לי =]
לאב יו ותמיד פה בשבילך
-שקדי-
שקד זה יפה שאת מנסה ואם את צריכה משהו כולנו פה..
בר-מאמי אנחנו דואגות לך תעזרי לעצמך! חשבת לפנות למשהו מקצועי?,אולי בשביל שיעזור לך להבהיר את הדברים בחייך..
בר-מאמי אנחנו דואגות לך תעזרי לעצמך!
אני אוהבת אותך המון =)
אתם פשוט לא מבינות
בגלל זה קל להגיד..
"את תעברי את זה"
"את חזקה"
"יהיה פסדר" כמה פעמים שמעתיייייי על זהההה..כמהה?
הלוואי הייתי מקבלת כסף על כל פעם ששמעתי "תיהיה פסדר"
אני לא צריכה שום משהו מקצועי אני לא מפגרתתתת ואני לא צריכה פסיכולוג ..תדעי שהמילים שלך פגעוו בי (מאוכזבת )
בר
אני אוהבת אותך הכי בעולם!
את חייבת לגרום לך להרגיש טוב
פשוט לשנות משו בחיים
שיהיה הרבה יותר טוב
אני שולחת לך חיבוקי ענקי ביותר
מוואה3>