QUOTE (רגייי @ 30/07/2007) תודה!!!!
ו...שששששש...
אוהבת אותך
חח משוגעתתתת
QUOTE תהני תהני תהנייייייי
המון תהנייייי
אני אתגעגע המוןןןןן
ומחכה לתמונוותת
אוהבת המוןהמוןהמוןמהון
תודה יפה שלייי
אם אני אצא נורמלייי אז אני אעלה תמונת חח
ותודה
אוהבת אותךךך
אשכנזייה שלי תהנייייי
אני אתגעגע אלייך
ותקפצי לבקר
שמחה שאת מאושרת (:
תהני מאמי
נתגעגע
אוווהבת אותך אמא מזניחה שלי 😛
חחחח אני שמחה שאת מאושרת ונהנתת מכל רגע
נסיעה טוב מחר יפה שלי תעשי המון חייייים וכייייף
מגיע לך בובה
אוהבת אותך :]
ייאא איזהה כייף לךךךךךךךךךךך
תהני מותק בתורכייייהה הכי שאפשררר
ותהני היום עם החבררר
לא נורא שלא הכנתם כלוםם.. העיקר זה להיות אחד עם השני!
אז תעשי חיים היום.. וכל שבוע הבאאא
מקנאהה בךך! חחחח
אוהבת אותךך המווון!
ליאור משוגעת אחת. 😁
אני אתגעגע אלייךךך מלא 😁 😁
כיף לך. 😁
תהני מלא מלא ממלא.
יאלה ותבואי עם תמונות 😛
ואני שמחה בשבילך שאת מאושרת. 😁
תהני היום עם החבר.
יום אהבה שמח .
(:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת אותך כול כך גדולה שלי 😁 😁
מה יש בטוריה שכולם נוסעים לשמה 😊
חח סתם
תהני שמה תבלי
שמחה שאת מאושרת
ותבלי עם החבר 😛
לאב אותך
מאמי שמחה בשבילך..תהנייי המוןןןןןןן!!!
תבלי כל עוד אפשר..😊
איזה יומיים מושלמים הא?;]
שירבו כאלה..
שמחה שאת מאושרת
יאההה התגובות שלכן עשו לי את היוםםם באמת😊
חנייי באמת שירבו ימים גם לך יפתי😊
אוהבת אותךךך
אושריתיייי את תקפצי עליי יעצלניתתת, אוהבת אותך!!!
קרןןןןן ילדה אבודה שליי התגעגעתי, שאני חוזרת יש לנו דיבור צפוף חח
אוהבת אותךךך
ליפייי כמה שאני אתגעגע אלייך יפתי
אחרי זה נשיר הרבה 😛
חופיתייי תודה נסיכה שליייי
אני עדיין אהיה כאן ליום הולדת שלך אז זה הכי חשוב חח אוהבת אותךך!!!
מירב, אני יודעת, אמא שלי החליטה שהפעם טורקיה
העיקר להשתגע חחחח
מקווה לחזור שזופה חח אוהבת אותךךך
עיניבייייי אני אהנה וגם אתת, אוהבת אותך יפה שליייי
עד שאת חזרת אני עוזבת חח לא נורא😊
Mami_4_Ever סורי אני לא יודעת את שמך 😁
אבל תודה מדהימה שליי אוהבת אותךךך
טוב אני אצל סבתא שלייי
אז להתראות
ונתראה ביום שניי
חחח אוהבת אותכןן ואני אתגעגעעע
איזה מתוקה תהנייי (:
גמאני בדיוק חזרתי מטווווורקיה..חח
מקווה שכל יום יהיה מאוושר בחייך..
QUOTE (limaori @ 30/07/2007) QUOTE (MiShEluSh @ 30/07/2007) גמני טסה היום לטורקיייה (:
לאיזה מקום את?
תהני בובה 😉
מממ באנטליה
30 קילומטר משם😊
וואלה.. הייתי כמעט כל יומיים מחוץ לאנטליה בהרים וטיולים וכאלה..