מחר בבוקר אני טסה לטורקיההההההההההההה
אהאהאה איזה כיףףף😊
שבוע מנוחה
מנוחה נטו
אנחנו נוסעים 7 משפחות ככה שלא יהיה משעמם
וווווווו אתמול עברנו דירה
עדיין יש המון לעשות
אבל לאט לאט הבית מתחיל לתפוס צורה
אבל צורה יפה 😊
אבל... אין לי אינטרנט בבית
מזל שיש את העבודה חח
והיום יום אהבה, חשבתי שאני אהיה לבד, כי החבר המושלמי שלי בצבא
אבללל בגלל שהוא נכנס לבסיס חדש, ועדיין יש בלאגן הוא יוצא יומיות ביינתים עד שירדו לעזה
אז אני רואה אותו היום יאיאיאייא 😂
נעשה איזה משהו (למרות שלא הכנו שום דבר 😮 😕 )
ואזזזזזזזזזז יש לנו היום על האשש, ואולי אני אלך חחח
אז אני מקווה שיהיה לי יום טוב איתו😊
כי אתמול היה לי יום נורא
אז אחרי חפירהההההההההההההה ענקיתתת
אני אתגעגע אליכם
מה אני אעשה בלעדיכם שבוע?!?!?!
ואם יצאו תמונות נורמליות שלי אני אעלה חחח
אז אני אוהבת אותכםםם המוןןןןןןןןןן
ונתראה עוד שבועעעע
אבל חכווווווו יש לכם לסבול אותי עד איזה 3
אז סבל נעים
חחח עזבוו קמתי על הצד המאושר חחח
נ.ב נופריי כנסי למס'נ, גם את מורני
איזה חמודדההה😊
עשית לי חיוכי.
QUOTE (lovey_love @ 30/07/2007) איזה חמודדההה😊
עשית לי חיוכי.
אם ככה
אז עשיתי את עבודתי 😛
איזהה כיףף לך תהני יפה שלי
אני אתגעגע אלייך אוהבת אותך מאוחר
תשמרי על עצמך
ואני מחכה לתמונות חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 30/07/2007) איזהה כיףף לך תהני יפה שלי
אני אתגעגע אלייך אוהבת אותך מאוחר
תשמרי על עצמך
ואני מחכה לתמונות חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפה שליי😊 אוהבת אותךךך
גמני טסה היום לטורקיייה (:
לאיזה מקום את?
תהני בובה 😉
ליאורי?אהובתי?
אי כל-כך שמחה שאת מאושרת!
תהני עם החבר!,,אני שמחה שהוא חוזר היום..וזה ממש נס כזה שדווקא ביום אהבה
ולא נורא,שלא הכנתם שום דבר ,העיקר להיות ביחד,לא?...😛
תהני בטורקיה,תעשי חיים,שמרי על עצמך טוב טוב
ותזכרי שאני אתגעגע!!!!..מאוד מאוד מאוד!
אוהבת אותך מלא נסיכה שלי!
QUOTE (MiShEluSh @ 30/07/2007) גמני טסה היום לטורקיייה (:
לאיזה מקום את?
תהני בובה 😉
מממ באנטליה
30 קילומטר משם😊
QUOTE (רגייי @ 30/07/2007) ליאורי?אהובתי?
אי כל-כך שמחה שאת מאושרת!
תהני עם החבר!,,אני שמחה שהוא חוזר היום..וזה ממש נס כזה שדווקא ביום אהבה
ולא נורא,שלא הכנתם שום דבר ,העיקר להיות ביחד,לא?...😛
תהני בטורקיה,תעשי חיים,שמרי על עצמך טוב טוב
ותזכרי שאני אתגעגע!!!!..מאוד מאוד מאוד!
אוהבת אותך מלא נסיכה שלי!
יפה שלייי אני כל כך אוהבת אותךךךך
תודה לך נסיכתייי
אני אתגעגעעע אלייך כל כךךךךךךךךךךךךךךךךך 😍
מתה עליייייייייייייייך
ליאורייייי תהניייי מאמיייייי =]
QUOTE (limaori @ 30/07/2007) QUOTE (רגייי @ 30/07/2007) ליאורי?אהובתי?
אי כל-כך שמחה שאת מאושרת!
תהני עם החבר!,,אני שמחה שהוא חוזר היום..וזה ממש נס כזה שדווקא ביום אהבה
ולא נורא,שלא הכנתם שום דבר ,העיקר להיות ביחד,לא?...😛
תהני בטורקיה,תעשי חיים,שמרי על עצמך טוב טוב
ותזכרי שאני אתגעגע!!!!..מאוד מאוד מאוד!
אוהבת אותך מלא נסיכה שלי!
יפה שלייי אני כל כך אוהבת אותךךךך
תודה לך נסיכתייי
אני אתגעגעעע אלייך כל כךךךךךךךךךךךךךךךךך 😍
מתה עליייייייייייייייך
אני
אתגעגע
יותרררר...!!!!!!
תודהה יפה שלייי😊
עוד לא אמרתי לך אבל את כותבת מדהיםםםםם חח
QUOTE (רגייי @ 30/07/2007) QUOTE (limaori @ 30/07/2007) QUOTE (רגייי @ 30/07/2007) ליאורי?אהובתי?
אי כל-כך שמחה שאת מאושרת!
תהני עם החבר!,,אני שמחה שהוא חוזר היום..וזה ממש נס כזה שדווקא ביום אהבה
ולא נורא,שלא הכנתם שום דבר ,העיקר להיות ביחד,לא?...😛
תהני בטורקיה,תעשי חיים,שמרי על עצמך טוב טוב
ותזכרי שאני אתגעגע!!!!..מאוד מאוד מאוד!
אוהבת אותך מלא נסיכה שלי!
יפה שלייי אני כל כך אוהבת אותךךךך
תודה לך נסיכתייי
אני אתגעגעעע אלייך כל כךךךךךךךךךךךךךךךךך 😍
מתה עליייייייייייייייך
אני
אתגעגע
יותרררר...!!!!!!
אמרתי לך שאני אוהבת אותךךך
אחות שלייי
בהצלחה היוםםםםם
תודה!!!!
ו...שששששש...
אוהבת אותך
תהני תהני תהנייייייי
המון תהנייייי😊
אני אתגעגע המוןןןןן
ומחכה לתמונוותת😛
אוהבת המוןהמוןהמוןמהון