מאמי תראי
אם הבן אדם הזה כל כך חשוב לך.. את צריכה לשמור איתו על קשר טלפוני
אני מאמינה שעכשיו יהיו לו הרבה דברים על הראש [של המעבר דירה וזה..]
אז אולי לפעמים הוא יראה כאילו את סתם מעיקה עליו
אבל זה לא באמת ככה
מי שכל כך חשוב לך את לא צריכה לוותר עליו בכזאת קלות
את יכולה אפילו מידי פעם להציא לו להיפגש איפהשהו..
באמצע הדרך
כמו שאני עושה עם חברות שלי מהבית הקודם נפגשות באיזה קניון
תציעי לו גם
תשמרי איתו על קשר טלפוני
תראי לו שהוא חשוב לך ואת רוצה לשמור איתו על קשר כי טוב לך איתו
ואני מאמינה שזה גם יבוא ממנו...
בהצלחה..
ואל תהיי עצובה
כל דבר קורה לטובה
ואם זה חשוב לך.. תעשי מאמצים כדי להישאר איתו בקשר





