אני פשוט לא מאמינה שזה קרה לי!
הסיוט שלי התגשם!
דווקא זה היה צריך לקרות?!
אני כל כך עצובה, אני בוכה
אני פשוט בהלם שזה קרה
וכל כך מהר!
עד שנודע לי, זה מייד התממש
בבקשה תעזרו לי! ואל תגידו לי שזה יעבור כי זה הדבר הכי קשה שעברתי בחיים!
אם תגידי מה זה אולי נוכל לעזור.
מה קרה מאמי?
תהיי חזקה אני שולחת לך חיבוק ענקי
את תיראי שהכל יהיה בסדר
רק תאמיני ותחשבי חיובי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 30/07/2007) מה קרה מאמי?
תהיי חזקה אני שולחת לך חיבוק ענקי
את תיראי שהכל יהיה בסדר
רק תאמיני ותחשבי חיובי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
..
QUOTE (מאוכזבת @ 30/07/2007) את רוצה לשתף?
😊
את הבנאדם שהכי חשוב לי בכל העולם כולו,
אני לא אוכל לראות יותר,
וגם יכול להיות שאתמול הייתה הישחה האחרונה שלנו אי פעם
אני מרגישה עכשיו כל כך חשופה, כאילו אף אחד לא שומר עלי.
אני לא יודעת מה לעשות..
למה לא תוכלי לראות אותו יותר?
כי הוא עובר דירה לסוף העולם שמאלה
וגם ככה לא נפגשנו הרבה מחוץ למסגרת הזאת שנפגשנו.
שהיא הייתה פעמיים בשבוע =\
המסגרת הזאת נגמרה, עכשיו גם לא נוכל להיפגש בכלל
כי עם כל הכבוד לי, יש לבן אדם הזה חברים הרבה יותר טובות ממני
והרבה חברים יותר טובות ממני
אז אותי הוא לא צריך ..
ואני מרגישה כל כך מוזר, לא יודעת, בחיים לא הרגשתי כזאת חשופה להכל
QUOTE (shakeda @ 30/07/2007) את הבנאדם שהכי חשוב לי בכל העולם כולו,
אני לא אוכל לראות יותר,
וגם יכול להיות שאתמול הייתה הישחה האחרונה שלנו אי פעם
אני מרגישה עכשיו כל כך חשופה, כאילו אף אחד לא שומר עלי.
אני לא יודעת מה לעשות..
מכירה את זה
אבל מאמי אלו החיים
ואת תכירי אנשים אחרים
וגם אחרים יכנסו לחיים שלך כמו שהוא
אין מה לעשות אלו החיים
את תמיד יכולה גם להישאר עם הבנאדם הזה בקשר בטלפון
את לא חייבת להתנתק ממנו לגמרי.
הבעייה היא שגם כשהבן אדם הזה היה פה,
אז אני הייתי רודפת אחריו, אבל בזמן האחרון באמת הרגשתי שאכפת לו
אבל.. עכשיו? אני מניחה שלא נדבר יותר
קשר טלפוני משהו?! להיפגש מדי פעם?!
ולמה את חושבת שהאחרים יותר חשובים ממך?!
ושקדי אל תיהיי עצובה (חיבוקי)
QUOTE (shakeda @ 30/07/2007) הבעייה היא שגם כשהבן אדם הזה היה פה,
אז אני הייתי רודפת אחריו, אבל בזמן האחרון באמת הרגשתי שאכפת לו
אבל.. עכשיו? אני מניחה שלא נדבר יותר
מזאת אומרת היית רודפת אחריו?