- - - (PM 10:11) :
אה בוובי ?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:12) :
מה קורה?😊
- - - (PM 10:14) : - - - (PM 10:13) :
מעולה מה איתך מותק ?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:13) :
לפאאאנים(: 5 5 5
חח משעמם לי
- - - (PM 10:14) :
בואי לפ"ת
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:14) :
חחח גדול
אני גרה פה
- - - (PM 10:14) :
איפה פה ..
- - - (PM 10:14) :
אה זאת לא כריס מטבריה ?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:14) :
חחח מסתבר שלא😛
- - - (PM 10:14) :
וויייי לא נעים חחחח
חחח חופפפשי אין דברים כאלללה...
חח שונאת אנשים כאלה..משחקים אותה יפים
חעחעחע מה משחק אותה כאילו ל מכיר אותך
נראה לי הוא המציא בכלל את הכריס מטבריה דפוק חח
חחח מירבי בואי נלך להרביץ אותו😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 29/07/2007) חחח מירבי בואי נלך להרביץ אותו😊
איתכן באש ובמים..גמני באה להיכנס בו
חחח יאללהההה הולכים לתת לו מכות חעחעחחע
כבר אמרתי שיש לי חגורה שחורה? [יפה כזאתי קניתי אותה בקסטרו]
חחחחחחח יייייייאאייי זה נשמע מגרה😁
חחח סתאאאאאם
אז רק אני חשבתי שהוא התבלבל באמת ובתמים? 🤪
חח נופררר יכול להיות....
אני לא שוללת חח
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 29/07/2007) חח נופררר יכול להיות....
אני לא שוללת חח
יאללה אנשים סתומים מכירה כאלה סתם שיחק אותה
חחחח ברור שאת מכירה
חחח דייי מה יש לי אני כל הזמן עוקצת
חופפפייתייי אוהבת אותך😊