אני מצטרפתתת😊)))
אוהבת מלאא
QUOTE (הדרושששש @ 29/07/2007) את מפ"ת?
כןן
:]
חח טנייה
כמה אהבה😛
חחח
דפוווק
וכן כריס את אוהבת לעקוץ הרבה 😂
אבל זה מצחיק חח 😁
QUOTE (NoFOosH @ 29/07/2007) אז רק אני חשבתי שהוא התבלבל באמת ובתמים? 🤪
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח מתה עליהם
צריך להחזיר לו חחחח
חלעחעחח יש לו סיבה להיות דפוק😊
איזה אנשים דפוקיים קיימים בעולם הזה...
גמני חוויתי את זה
שילכו ******
חח בקטנה לא מזיז לי כל כך