יום האהבה שמח !!
תיההנוו מי שיוצאא
ומי שלא, גם לבד זה טוב ;] [ חחח ב ר ו ר . . ]
תודה רבה..יום אהבה שמח לכולם
חח תודהה
אני לבדדד
נפנק את עצמי קצתת
חחחח
יום אהבה שמחחח
תהנוו המוןןן
חחחחח אני לבד
לא נורא אין כמו להיות לבד [כן בטח]
מי שלבד מוזמן אלי לשחיטות XD גלידה וסרטים שווה חחח
יש ממחטות למי שממש נואש חעחעחע סתם
חג אהבה שמח לכולם
חחח גם אני לבדO:
יום אהבה שמח לכולם.(:
QUOTE (טוניטה @ 29/07/2007) חח תודהה
אני לבדדד
נפנק את עצמי קצתת
חחחח
יום אהבה שמחחח
תהנוו המוןןן
😊
חחחחחחח
יום אהבה שמחחח לכולם !
וזה מחר לא?!
זה ב-12 בלילה מתחיל...
תהנו
אני לצערי לבד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה בדוק מחר נכון?
כאילו היום ערב יום האהבה...
חחח נשמע דפוק
כי דיברתי עם איזה 5 אנשים שונים
וכל אחד אמר לי מששו אחררר
תסתדרו לי ת'מוח בבקשה!!
זזה מחר? היום הרגיל לא הערב...
חח עם ידידים נחשב?
:S
תהנו
QUOTE (chen-daskal @ 29/07/2007) חח עם ידידים נחשב?
:S
תהנו
מממ..
הכל תלוי מה את עושה איתם 😛
חח:]
QUOTE (סוופרמאמי @ 29/07/2007) חחחחח אני לבד
לא נורא אין כמו להיות לבד [כן בטח]
מי שלבד מוזמן אלי לשחיטות XD גלידה וסרטים שווה חחח
יש ממחטות למי שממש נואש חעחעחע סתם
חג אהבה שמח לכולם
תפני מקום.
חחחח בהחלט לבדי .
תהנו כולם ..
חג אהבה שמח 😉