QUOTE (einavush @ 29/07/2007) QUOTE (chen-daskal @ 29/07/2007) חח עם ידידים נחשב?
:S
תהנו
מממ..
הכל תלוי מה את עושה איתם 😛
חח:]
יושבים ומשחקים טאקי.. 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 29/07/2007) חחחחח אני לבד
לא נורא אין כמו להיות לבד [כן בטח]
מי שלבד מוזמן אלי לשחיטות XD גלידה וסרטים שווה חחח
יש ממחטות למי שממש נואש חעחעחע סתם
חג אהבה שמח לכולם
אני באה. 😁
יום האהבה שמחחחח לכולםםם
😊
יום אהבה שמח לכולם😊
אני אומנם לא לבד...אבל אני מפחדת להתאכזב כמו פעם שעברה....
יום אהבה שמחחחחחחחחחחחחחחח
אני היום לא לבדדד , למרות שחשבתי שכןןן
איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף😊 חח