אני לא בקשר כרגע,
אז אין לי תכנון ממש.
חוץ מזה, מחר מתחיל הסמנריוןןן..
איך לא בא לי.
מה איתכם? שתפו.
ממ אני אסע לחבר שלי בעזרת השם ואביא לו את העציץ עם הסיבות שהכנתי לו..
אין לי חבר כרגע חח,
אז לא עושה כלום חח.
(:
יש לי חבר אבל כנראה שלא נהייה מחר ביחד]=
אני מחר הולכת ללשכת הגיוס אווףף אין לי כוח לזהה
לבד =[
אוחח כל כך עצוב
כל היפות שלי שנשארות פה,
מבטיחה שנעשה משהו =]
אני והכרית ביחד....
חחחחח
סתם
נראה כבר מה נעעשה ((:
יום אהבה מללא אהבה ללככולם!
פשוט אשב בבית ואבכה לחבר שלי בטלפון שהוא בצבא ואני פה חחחחחח.
לא נורא נפצה אחת את השניה בסופ"ש 😊
חג אהבה שמח לכולם
ממ יש לי חברר
אבל לא נראה לי שנעשה משו ביחד..
באסה :/
אפגש עם חברה שלא ראיתי י-ם זמן :]
לשבת בבית עם חברות לקחת טונה של גלידה
ולראות סרטים רומנטים ועצובים במיוחד
ולבכות
ואחר כך להגיד שהכי שווה להיות לבד [כן בטח]
אתם יודעים על מה אתם חוגגים ?
QUOTE (לוחם_אור @ 29/07/2007) אתם יודעים על מה אתם חוגגים ?
על אהבה מזה על מה..חג האהבה העברי..