שיעור מתמטיקה ועוד לא עשיתי את השיעורים ..
וסתם בערב עם חברה דובייייייי רואות סרט או משהו .
😢
חח וואי שכחתי מזה לגמרי XD
אבל בכל מקרה- יוצא שאני הולכת להסתובב בת"א עם חברה לשופינג D:
חג אהבה אוהב במיוחד לכולם!
XP
________0000000_______00000000_________
_______0000000000____0000000000_______
_____0000000000000__0000000000000_____
____000000000000000000000000000000____
___00000000000000000000000000000000___
___00000000000000000000000000000000___
___00000000000000000000000000000000___
____000000000000000000000000000000____
_____0000000000000000000000000000_____
______00000000000000000000000000______
_______000000000000000000000000_______
________0000000000000000000000________
_________00000000000000000000_________
__________000000000000000000__________
___________0000000000000000___________
____________00000000000000____________
_____________000000000000_____________
______________0000000000______________
_______________00000000_______________
________________000000________________
_________________0000_________________
__________________00__________________
בדד😢
חח אולי אצא עם חברה או משהו...
חשבתי לבד
אבל בסוף לא
עם החבר המושלמי שליי😊