אעלק.
אני לא מפסיקה לצחוק על עצמי.
אתמול ידיד שלי לא הפסיק לצחוק עליי בטלפון על כמה שאני טיפשה.
הוא- "מתערבים שאם צב עושה איתך תחרות הוא מגיע לפנייך לבית?"
אני- "איך יא מפגר, זה צב"
😂 😂 😂 😂 😂
ממש חכמה. 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרועה. 😂
חח .....
אה ו....
"יוודה, התתחתן איתי ?"
נשמע יותר טווב ככה :
"יודה, התינשא לי ?"
חחחחח .... 😉
חחחחחחחחחחחח
אני כזה יושבת קוראת..
:"רגע.. איך באמת?"
אני חושבת, אולי הוא קרוב?
חחחחח ואז קלטתי! חחחחחח יאווו אני מצחיקה תצמי
עזבו אני כולי הפוכה
חעחעחעחעעחע קרועה אחת
הרגת אותי
יש לי קליטה של פלורסנט מזל
שמיכל פה היא הסבירה לי
לא הבנתי בהתחלה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 29/07/2007) יש לי קליטה של פלורסנט מזל
שמיכל פה היא הסבירה לי
לא הבנתי בהתחלה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח מורני זה הבדיחה שלי עליך!! לא לגנוב יש זכויות יוצרים..
קיצר גם לי קשה קצת זה בגלל שכבר היית בבית נכון?