חחחחחחחחחחחח.. הרגת אותי 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קרועה..😊
חחח חמודה :]
וממתי את כותבת עם א'?
את שוונאאת שכותבים תשם שלך עם א' 😯
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/07/2007) חחח חמודה :]
וממתי את כותבת עם א'?
את שוונאאת שכותבים תשם שלך עם א' 😯
כן.
אני מושפעת מאנשים.
רררר=[
גרמו לי לכתוב את השם שלי עם א'.
כבר התרגלתי..
המון זמן אני כותבת את השם שלי עם א'.
חחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קרועעההה!!!! =]]]
חחחחחחחחחחחחחחח
ופעם היית מתקנת את אלה שכותבים *קארין*
ל - *קרין*
חחח קרינוש :]
QUOTE (HeNNNNNNN @ 30/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחח
ופעם היית מתקנת את אלה שכותבים *קארין*
ל - *קרין*
חחח קרינוש :]
😁 😁 😁