QUOTE (עדידוש-177 @ 29/07/2007) תודהה..!
והיה לי גבס כי..לא יודעת
עברתי ניתוח בגלל העצם הבולטת ליד הבוהן..והיו צריכים לשים לי גבס חודש
הבנתי..
אוקי החלמה מהירה שיהיה לךך... 😉