וואי איזו הקלה סופסוף
הלכתי לבית חולים...הוא הוציא לי תגבס..לא כאב אח"כ הלכתי לצילום..כשאני רואה תרגל שלי נפוחה ודם יבש ותמסמרים כולי הסתחררתי עד עכשיו..כואב לי הראש רצחח..
אח"כ חזרתי והוא הוציא לי 3 מסמרים מהרגל..איזה כואב זה היהההההההה אבל פחות מהניתוח הקודם..וכשהוציא תמסמר האחרון כמה דם ירדד..
ועכשיו הוא חבש לי תרגל ליום יומיים..
הוא אמר לי שאני לא צריכה פיזיוטרפיה רק ללכת הרבה בבית כדי לחזק אותה..
וגם אני לא צריכה את הנעל המיוחדת האורטופדית הזאת..איזו הקלה..
סופסוף בלי גבבססס..ולקחתי את הגבס הבית חחחחח
ועכשיו עד שאני יוכל ללכת טוב..עוד חודש בערך
שמחה בשבילך מאמי אבל מה קשור מסמרים?! 😯
זה כדי לקבע את המקום של הניתוח שלא יזוז..
כי בגלל הניתוח נהיה לי רווח בין האצבע לבוהן..לאט לאט זה יסתדר
ובשביל שהבוהן לא תזוז אז שמים מסמרים
וואי מצמרר..מקווה שתהיי בסדר מאמי
אני מאושרת בשבילך מאמי
תרגישי טוב אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יופי =] שמחה בשבילך
תרגישי טוב
QUOTE (lovey_love @ 29/07/2007) מזל טוב😊
😊
יאא
שמחה בשבילךך
מזל טובב
מואההה
מזל טוב לך
שמחה בשבילך..
אבל למה היה לך גבס??
שמחה בשבילללךךך 😊 החלמה מהייירה!! ((:
תודהה..!
והיה לי גבס כי..לא יודעת
עברתי ניתוח בגלל העצם הבולטת ליד הבוהן..והיו צריכים לשים לי גבס חודש
אוי זה נשמע כל כך כואב😢
מאמי שמחה שזה מאחוריך : ]