QUOTE (limaori @ 29/07/2007) יפה שליי אני מתגעגעת אלייך
גם אני מתגעגעת אליךך מלא מלא 😁 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 29/07/2007) QUOTE (limaori @ 29/07/2007) יפה שליי אני מתגעגעת אלייך
גם אני מתגעגעת אליךך מלא מלא 😁 😁
מושגעת שליייי
אני מקווה שמסתדר לך
ואת צודקת בכל מילהההה
QUOTE (limaori @ 29/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 29/07/2007) QUOTE (limaori @ 29/07/2007) יפה שליי אני מתגעגעת אלייך
גם אני מתגעגעת אליךך מלא מלא 😁 😁
מושגעת שליייי
אני מקווה שמסתדר לך
ואת צודקת בכל מילהההה
כן מאמי לאט לאט הכול מסתדר לי אל תדאגי. 😊
תודה משוגעת שלי.
אוהבת אותך 😁
מרוקאית בהכחשה שלי חח
עם אני מבינה נכון אז זה בטח קשור לכלבה
אין לך מה לבזבז עלייה את העצבים שלך
לא שווה בגרוש הילדה הזאת
אוהבת אותך מלאאאאאאא יפה שלי
QUOTE (סוופרמאמי @ 29/07/2007) מרוקאית בהכחשה שלי חח
עם אני מבינה נכון אז זה בטח קשור לכלבה
אין לך מה לבזבז עלייה את העצבים שלך
לא שווה בגרוש הילדה הזאת
אוהבת אותך מלאאאאאאא יפה שלי
חחחחחחחחחחחח אני שמה לב שזה משהו חדש 😂
כן ועוד כמה דברים.
עזבי הבנתייי שעדיף לא להיחחס.
לא שווה שום עצבים.
אוהבת אותך מלא מלא מלא.
מואהההההההההההההההההההההההההה 😁