בזמן האחרון הבנתי....
שאם מעצבנים אותך בכוונה ,
אז לא לבזבז אנרגיות סתם כי מי שמעצבן אותך ואתה משתף פעולה
זה רק נותן לו עוד ועוד להמשיך לעצבן אותך.
הפיתרון הוא ל-א להתיחחס.
כי זה לא שווה אותך העצבים
ויש עוד דרכים אבל זה העיקר.
זה מה שהבנתי.
*פריקה של משהו* 😯
צודקת הכי בעולם
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 27/07/2007) צודקת הכי בעולם
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כי זה מה שהבנתי.
אוהבת אותך מלא 😊
את צודקת במאה אחוז...
שמחה שהבנת עכשיו ולא כשיה יה מאוחר מדי..
צוודקתת;פ
סופסוף מישו שחושבת ככה
הכי חשוב זה לדעת מתי כן לכעוס ומתי להבליג...
ואף פעם לא לקחת ללב, כי הלב הוא לא "חדר עצבים" 😊
זה לפי ממה שהבנתי בקשר לעצבים.
יעל מאמי גם את צודקת.
תודה לכולם אוהבת מואה3>
(:
QUOTE (hofit189 @ 28/07/2007) כל הכבוד שהבנת את זה😊
תודה מאמי. 😊
יפה שליי אני מתגעגעת אלייך