פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש אחרי הכל............

אחרי הכל.........

✍️ MiSs_DiAmAnT 📅 27/07/2007 20:57 👁️ 319 צפיות 💬 23 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
קשה לי..
כשאני לבד..
המחשבות האלה לא עוזבות...
אני מרגישה כאילו אני כל הזמן מדחיקה את זה שאני כן מתגעגעת אליו באיזשהו אופן
אני כל הזמן חושבת על איך הכל היה נראה לפני שבועיים בלבד
ואיך הכל נראה עכשיו
כל פעם שאני רואה משהו שמזכיר אותו אפילו טיפה = נגיד מכונית כמו שלו
זה עוקץץץ כזה..
למה למה למה למה אני צריכה לעבור את זה \ = ?
שייעעעעעברו השישי שבת האלללה..
שיעברו מהר , בבקשה \ =
" . .מנסה לחשוב
מתי יהיה לה טוב .? 😢 . . "
-חיבוק-
3>

יעבור לאט לאט..
מבינה מה את מרגישה מאמי
אבל את חייבת להיות חזקה
ברור שאת מתגעגעת זה טבעי
היית איתו וחלקת איתו דברים
גם אם את מנסה להכחיש או להסתיר
את זה את הרי מודעת לזה...
אל תהיי עצובה אוהבת אותך
הכל יהיה טוב זה רק עניין של זמן
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי את אומרת מה יהיה לי טוב..
אני לא חושבת שגעגוע זה דבר רע..
זה אפילו דבר טוב לדעתי..
זה אומר שטוב לך איתו ושאת רוצה להיות איתו..
וזה מה שרצית לגלות לא..?
שאת אוהבת אותו ורוצה להיות איתו..
אז הנה.. גילית והבנת שככה טוב לך...-איתו

אז מחר הוא יחזור..
והגעגוע יחלוף כי הוא יהיה איתך
ואת צריכה להיות שמחה שאת מתגעגעת אליו.
למרות שזה דבר קשה געגוע..
QUOTE (einavush @ 27/07/2007) מאמי את אומרת מה יהיה לי טוב..
אני לא חושבת שגעגוע זה דבר רע..
זה אפילו דבר טוב לדעתי..
זה אומר שטוב לך איתו ושאת רוצה להיות איתו..
וזה מה שרצית לגלות לא..?
שאת אוהבת אותו ורוצה להיות איתו..
אז הנה.. גילית והבנת שככה טוב לך...-איתו

אז מחר הוא יחזור..
והגעגוע יחלוף כי הוא יהיה איתך
ואת צריכה להיות שמחה שאת מתגעגעת אליו.
למרות שזה דבר קשה געגוע..
עינבי איזווו מתוקה
אבל הכוונה לחבר שלי לשעבר😢
וזה רע ....
רע
ר - ע

מורני תודה בובי שלי
מקווה שבאמת יהיה טוב
שנהבי - חיבוק מתקבל בברכה , תודה😊
את לא מבינה אפילו כמה אני מבייייננה אותך לצערי 😢
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 27/07/2007) QUOTE (einavush @ 27/07/2007) מאמי את אומרת מה יהיה לי טוב..
אני לא חושבת שגעגוע זה דבר רע..
זה אפילו דבר טוב לדעתי..
זה אומר שטוב לך איתו ושאת רוצה להיות איתו..
וזה מה שרצית לגלות לא..?
שאת אוהבת אותו ורוצה להיות איתו..
אז הנה.. גילית והבנת שככה טוב לך...-איתו

אז מחר הוא יחזור..
והגעגוע יחלוף כי הוא יהיה איתך
ואת צריכה להיות שמחה שאת מתגעגעת אליו.
למרות שזה דבר קשה געגוע..
עינבי איזווו מתוקה
אבל הכוונה לחבר שלי לשעבר😢
וזה רע ....
רע
ר - ע

מורני תודה בובי שלי
מקווה שבאמת יהיה טוב
שנהבי - חיבוק מתקבל בברכה , תודה😊
אההה.. יוו הייתי בטוחה שהתכוונת לחבר שלך שנסע לאילת
אבל עכשיו הבנתי שזה קרה לפני שבועיים [לא?]
ואני פשוט לא מחוברת כי הייתי בחול..חחחחח
אופסייי..

בכל מקרה.. להתגעגע לחבר לשעבר זה לפעמים באמת לא טוב..
אבל אם יש סיכוי שתחזרו?
תנסי...
אם לא.. תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים..
פחות לחשוב עליוו...
לנסות לשכוח ממנו..
לא אין סיכוי
וההוא שנסע הוא לא חבר שלי =\
חח יהיה טוב \ =
חחחחחחחחחחח
הצלחת לשגעעע אותייי
חחח אז תתארי לעצמך מה הולך איתי😢
תראי אני לא יודעת כמה זמן הייתם יחד אבל זה טבעי
שבן אדם שהיית איתו והתרגלת אליו והיה כל עולמך
ופתאום הדרכים נפרדות
טבעי שיהיה געגוע שיהיה קשה להסתגל למציאות אחרת
ככה זה..
געגועים לתקופופת יפות..
אבל זה לא אומר שהתקופות היפות לא יחזרו=]

ואם את אוהבת אותו אולי תגידי לו את זה?=\

שיהיה טוב בובה בכל מקרה..אוהבת'ותךךך
וזכרי רק אהבה חדשה מחליפה פעצים של אהבה ישנה
אז אל תתבאסי תחייכי יש מי שיתאהב בחיוך שלך
היינו קצת יותר משנה ביחד😢
והוא נפרד ממני כי הוא לא אוהב אותי
אזזז..
זה לא שנפרדנו סתם ככה
הוא פשוט שברר אותי
אין טעם להגיד לו😢
כריסי סליחה שקצת באיחור
ולא קראתי את התגובות מעליי
אבל ברור שקשה לשכוח אהבה
תני לעצמך זמן
הכול יבוא לאט לאט
כמה שזה נראה לך רחוק
את תשכחי
רק את תשבי כל היום בבית עם המחשבות עליו
זה רק יהרוס אותך
תחייכי שזה היה ועבר,
תחייכי שלמדת מאהבה,
אהבת באותה תקופה
אני בטוחה שתגיע אלייך האהבה שוב!
יותר גדולה אפילו!!

אוהבת אותך!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 27/07/2007) היינו קצת יותר משנה ביחד😢
והוא נפרד ממני כי הוא לא אוהב אותי
אזזז..
זה לא שנפרדנו סתם ככה
הוא פשוט שברר אותי
אין טעם להגיד לו😢
וואי כריסי , אני רואה שאנחנו אשכרה אותו מצב , אותו סיפור ..... :|

מזדהה איתך , לגמרי ..

"ואין סכין חדה יותר מג ע ג ו ע"

יהיה טוב בובי , קטן על שתינו . לא?
רגינוווש תודה בובי שלי
חנוש בדוווק מי הם בכלל?!
חעחע : /
:]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך