מאמי ככה זה..אבל את מתגברת יותר מהר מכל בחורה אחרת שראיתי את פשוט קסם בהתגלמותו ואני מעריצה אותך כל כךעל האומץ ועל ההתנהגות אחריו..אל תדאגי את מתקדמת יופי את תצאי מזה לא תתגעגעי יותר ויהיה לך מישהו הרבה יותר טוב..
סופפה איזוו מותק תודה מאמממי שלי
הלוואי הלוואי הלוואי ואת צודקת😊
אוהבת אותך
מאמי אני גם אוהבת אותך ומבטיחה לך שכל מה שכתבתי זה רק אמת..בחיים לא ראיתי בחורה כל כך אופטימית ובוגרת שעוברת דבר כזה כל כך מהר..לי לקח שנתייםו ואת בשנייה אני פשוט מעריצה אותך על זה..תמשיכי ככה את תהיי בסדר גמור!!!!!
אולי כי זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו נפרדים \ =
אולי כי לא נשאר לי שום דבר להיאחז בו
אין לי ברירה אחרת...
רק ל ש כ ו ח..
תודה יפה שלי😊
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 28/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 27/07/2007) היינו קצת יותר משנה ביחד😢
והוא נפרד ממני כי הוא לא אוהב אותי
אזזז..
זה לא שנפרדנו סתם ככה
הוא פשוט שברר אותי
אין טעם להגיד לו😢
וואי כריסי , אני רואה שאנחנו אשכרה אותו מצב , אותו סיפור ..... :|
מזדהה איתך , לגמרי ..
"ואין סכין חדה יותר מג ע ג ו ע"
יהיה טוב בובי , קטן על שתינו . לא?
מאמי..
ההרגשה שלי בדיוק כזאת..
אפילוו הקטע עם האוטו כמו שלו שעובר ברחוב..😢
אני יודעת שזה המצב הכי קשה בעולם !!!!!!!!
והכי כואב.. ועצוב ומה לא..
אבל אנחנו?! חזקותתת !
אנחנו לא ניתן לדבר כזה לשבור אותנו..
זוכרת שיש לך אותי נכון?!
מה את צריכה יותר מזה?😊
אל תדאגי יפתי !
אני בטוחה שבקרוב יהיה טוב !!!!
אוהבת !
ושולחת לךך חיבוק ענקי !
חח שניני בואי נלך לשרוףף להם את המכוניות המעפנות שלהם@!#$%^$#@!
אוהבת אותך תודה מאמי
וגם אני תמיד פה בשבילך אם את צריכה משו😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/07/2007) אולי כי זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו נפרדים \ =
אולי כי לא נשאר לי שום דבר להיאחז בו
אין לי ברירה אחרת...
רק ל ש כ ו ח..
תודה יפה שלי😊
בכייף כריסוש
תהיי חזקה יפה שלי
לאט לאט זה יעבור
כמו הכול
רק עכשיו זה קשה
אני אוהבת אותך וקבלי ממני חיבוק ענקקק
אוהבת אותךך