טוב החלטתי שאני עושה לו את צנצנת הנשיקות.
אבל מאיפה אני קונה צנצנת?
ומה אני עוד יכולה להוסיף איתה???
צנצנת בכל חנות של כלי בית
למשל "לפיד נעמן" יש להם
שם דברים ממש יפים
ואת יכולה להוסיף אולי שוקולדים
או בוקסר חמוד וסקסי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^ יש לו מלא בוקסרים חחח
אני באמת אחפש מחר בקניון. אולי גם בחנויות יצירה?
בחנויות יצירה לא נראה לי שיש מזכוכית מאמי
בכל חנות של כלי בית יש זאת לא בעיה למצוא
ואת יכולה אולי להוסיף תמונה שלכם מעוצבת
או מחזיק מפתחות עם חריטה
או אפטר שייב נגיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חנוש בכל חנות של כלי בית את תמצאי אולי אפילו בסופרים
יש את החלקה הזאת של מוצרי בית..
מצאתי בבית חחחחחחחחחחח מועאעאעאעאא צנצנת טיפה גדולה אבל סבבה לגמריייי 😊
יש למישהו אולי רעיון אחר חוץ מנשיקות? תחליף לנשיקות מגומי? כי מהחום הכול יידבק ויהיה מגעיל כזה
יש את הנשיקות שהם כמו עוגיות שרק קוראים להם נשיקות ויש כאלה קטנות קטנות וזה מזה חמוד
חנוש.. משהו חלופי לגומי.. אבל עדיין מאכל??
אם את בקטע של ממתק כלשהו זה או להשאר עם הגומי או עם מה שגל אמרה..
אני אולי הייתי קצת משנה את זה... טיפה יותר מדיי משנה..
אני הייתי מעצבת אותה.. אולי אפילו לצבוע את הזכוכית בספריי או להדביק על הצנצנת תמונה של שניכם.. לכתוב על הצנצנת משפט אהבה כזה... בגדול....
ובפנים הייתי שמה לו את העלים היבשים עם משהו סימלי כזה... אולי מחזיק מפתחות או דברים בסגנון....
זה מה שאני הייתי עושה..
רק השאלה היא - איזה צנצנת זאת בכלל?! אפשר להכניס דרכה מתנה וכאלה או שהפייה קטנה?! חחחחחחחח
זה פרט חשוב....
^^ הפייה שלה די גדולה והצנצנת די גדולה
אז אולי באמת הייתי עושה את זה... קצת לגוון...
מצד אחד שינוי של צנצנת לא עם נשיקות, ומצד שני מתנה לא עם קופסא רגילה....
חחחחחחחחחחח 😊
בכל אופן, מה שתחליטי לעשות אני בטוחה שיצא לך מהמם!!
-חן-
אם לא נשיקות מגומי, אז אולי העוגיות נשיקןות?
עציץ ממתקים..כל מה שאת צריכה זה רק שיפודים וממתקי גומי..
עציץ ממתקים,
בסביבות המחיר .
כי גומי עולה הרבה לפי מה שהבנתי,