QUOTE (HereWithoutU @ 28/07/2007) עציץ ממתקים,
בסביבות המחיר .
כי גומי עולה הרבה לפי מה שהבנתי,
חח ממש לא מאמי..2-3 קילו של ממתקי גומי זה משהו כמו עשרים שקל..וזה יוצא מלא..שיפודים זה כמה שקלים ועציץ זה תלוי מאיפה את קונה..אני אומרת לך הכל יסתכם לך בחמישים שקל אפילו פחות..עציץ יפה מסופרים או חנויות לכלי בית זה עולה בגרושים ככה גם הממתקים..לא הרבה מאמי אני עכשיו עושה את זה





