אז ככה חברה לצערי הרב אני עוזב את הפורום אני יהיה פה מדי פעם פה ושם אבל לא יותר
זה לא בגללכם חס וחלילה אלא זה בגלל שאני מתגייס חברה ואני הולך לקרבי אז ככה שאני ייצא פעם בשבוע שבועיים
רציתי להגיד תודה לכל האנשים שהיו פה איתי תמיד יש כל כך הרבה שאני לא רוצה להגיד שמות ולשכוח ואז יעלבו אז תודה לכולכםםםםםםםםםם
עברתי כל כך הרבה איתכםםםםםם ואני שמח על כל רגע שהייתי בפורום הזה ועל כל רגע שלמדתי איך להרגיש ולאהוב בפעם הראשונה
אז תודה לכולכם אוהב אותםםםםםםםםם יום שני הגיוס 30.7
ואי,גיוס מוצלח!..
למרות שאני לא מכירה אותך,
בכל זאת
בטוחה שאתה בן-אדם מדהים
כמו כל אחת ואחד פה!..
שאלוהים ישמור עלייך בכל הדרך!..(=
בהצלחה בהמשך!..
וגיוס קל..(=
מאמי אני לא הכי מכירה אותך
אבל אני בטוחה שאתה אדם נפלא !
ותהיה חסר כאן!!
אבל אין מה לעשות..
צבא..
=\\
אז נשמה שיהיה לךך גיוסס קל !
והמון בהצלחה בצבא..!!!!
זו חוויהה=]
באמת כמה שזה נשמעע מפגר לומר שזה חוויה !
אבל זה חלק מהחיים !!!!!!!
תשמור על עצמךך בובי !!!!!!!
ושוב, המון בהצלחה !
תבוא לבקר בשבתות וחופשים שיהיו לך !!!
רגייי
איזה חמודה תודה רבה לך
חחח =]
שנששן:
איזה חמודה תודה רבה רבה רבה
אני יודע שזאת תהיה תקופה מדהימה
אני מודע לזה
אני יבוא לבקר
לפעמים שאני ייצא חח לאב יו=]
😁
חסר לך ולא תבוא לבקרר !!!
אני מחכה לך פה.
אני אשמח להכיר אותך יותר(=
מואההה 3>
אוהבת !
יא מאמי,
שיהיה לך גיוס קל.
בהצלחה(:
יאאא אתה מתגייס עם ידיד שלי!! חחח
גיוס קל שיהיה לך ובהצלחהה!!!!!
גיוססס קל בהצלחה=]
ספר חוויות..
אני מתגייסת חודש הבא😛
אני לא מכירה אותך
וגם לא יצא לי לראות אותך בפורום, חוץ מבפורום תמונות
אבל כמו שרגינה אמרה
אני בטוחה שאתה בן אדם מדהים כמו כולם פה באתר
שיהיה לך גיוס קל
והמון בהצלחה מאמי (:
כי צבא זאת באמת חוויה
ולאיפה אתה מתגייס? חח
יאאאאאאאאא גם בן דוד שלי מתגייס ב-30 לחודש
איפה אתה הולך ללשכת גיוס? בחיפה?
מאמי אני אתגעגע אלייך אתה מקסים
תשמור על עצמך ושיהיה לך רק טוב
תיכנס לכאן כשיהיה לך זמן
אתה באמת מקסים אני ממש שמחה שהכרתי אותך
וכל דבר שאתה צריך אתה יודע איפה למצוא אותי
שולחת לך חיבוק ענקי
שיהיה לך את הגיוס הכי קל בעולם
ושוב אני אומרת אתה מדהים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא מכירה אותך..
אבל גיוס קללל!!
ובהצלחהה...
ממש!!
(יואו, גמאני אצטרך לפתוח אשכול פרידה?!
המחשבה עושה לי עצוב..
אני לא אפתחח!!
תצטרכו להתקשר אלי לשאול לאן נעלמתיי!!
ואז אנלא אתגעגע.. חח)
דביייירוש
גם לאייסי אתה כבר לא מתחבר😢
מאמי תשמור על עצמך😊
אוהבת אותך
גיוסס קללל
והמון בהצלחחחחה 😊
דבירוש (((:
גיוס קל והמון בהצלחה !!
תשמור על עצמך !!