יאאא דברייייי!!!
שיהיה לך גיוס קל והכי חשוב תקח הכול בקלות
קרבי זה הכי אחי😊
תעשה חייייים חחיחיחיחח
לפ יוווווווווווווווווווו
מור'צי 😊
תודה רבה רבה רבה לכולכםם
אוהב אותכםםםםםם אין אתם פשוט מושלמים כולכם
שיהיה לכם יום מושלם ושבוע עוד יותר מושלםםםם
יאאאאאאאאא דביר גם בן דוד שלי
מתגייס להנדסה קרבית בדיוק באותו
יום שלך אבל בחיפה(שם הלשכת גיוס שלך?)
שיהיה בהצלחהה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 28/07/2007) יאאאאאאאאא דביר גם בן דוד שלי
מתגייס להנדסה קרבית בדיוק באותו
יום שלך אבל בחיפה(שם הלשכת גיוס שלך?)
שיהיה בהצלחהה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא אני בתל השומר בקריית אונו
דביר אני אהיה על המחשב אחרי 21:00 אשמח לדבר איתך לפני מחר 😊
ראיתי שחיפשת אותי בICQ.. אך הייתי בעבודה ועכשיו בלימודים..
אז נדבר בערב
ואם לא..
אז שיהיה גיוס קל ושיפשוף נעים
הנדסה קרבית כבוד!!!!
לא מכירה אותך אבל תשמור על עצמך בקרבי,ותחזור אלינו מדי פעם בריא ושלם..וכמובן מאושר 😊
אולי אני לא מכירה אותך ממש
אבל לפי ההודעות שלך אתה מקסים
ואני מקווה שיהיה לך את הגיוס הקל ביותר
ושירות מעולה
קרבי זה לא קל אבל זה משנה חיים
כל הכבוד לך
מצדיעה לך
רק הצלחההה😊